Gå til innhold

call of duty 4 med coop story?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo.

Jeg har søkt litt rundt, men ingen svar å få. Så må bare høre om noen har blitt opplyst om dette? er sikkert ikke sluppet noe slik nyhet.

ps: når jeg først er i gang, kan jeg spøre om det vil komme på brothers in arms hells highway eller medal og honor airborne også?:)

Endret av espinos
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, det hadde vært kult. Det er bortimot det eneste som kunne ha reddet Call of Duty serien for min del. Den har liksom stått på stedet hvil siden eneren. Coop har veldig mye å si for meg når jeg skal kjøpe FPS spill på konsoll, da jeg er såpass lei singleplayer FPS. Tviler dog at det skjer ...

Endret av Appleseed
Skrevet
Trukke at dette komme til å skje, ikke med denne serien. men nå kommer det jo drøssevis av spill som har co-op for tida da!

9260244[/snapback]

hvilke da? utenom army of two?

Skrevet (endret)

Halo 3, haze, Ace combat 6, warhawk (er bare multiplayer da), beutiful katamari, merchenaries 2, rock band, the simpsons game. Det var kanskje noen som bare har coop for to, men de fleste har det. Og jeg har ikke kontroll over alle spilla som kommer heller, vedder på at det er noe jeg ikke har tatt med.

Og det nyeste rainbow six har coop det og, og det er ikke gammelt :nei:

Endret av gormers
Skrevet
Trukke at dette komme til å skje, ikke med denne serien. men nå kommer det jo drøssevis av spill som har co-op for tida da!

9260244[/snapback]

:hmm: Jeg og en kamerat har spilt krigsspill 2 player, coop, story mode i mange år nå.. Ikke link, ikke on-line!!

Blandt annet hele Conflict serien til PS 2, Timesplitters, rainbow six, gears of war++

Men jeg finner ingen andre som kan måle seg med disse!!!

Kan du hjelpe meg? PS-2 eller xbox/360....

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Om singleplayer kampanjen til CoD4 er lagd for å bli en like "filmatisk" og "scripted" opplevelse, blir det jo nesten umulig med coop i spillet, for den som henger etter vil jo automatisk bli kastet frem hver gang den som ligger foran passerer de magiske usynlige linjene i spillet. Er vel forsåvidt en litt negativ sak ved alle CoD spillene i singleplayer dette med de usynlige linjene.

Hadde vært utrolig kult om de fikk det til å fungere, men personlig ser jeg det ikke helt for meg enda..

Endret av archongamer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...