espinos Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 (endret) Hallo. Jeg har søkt litt rundt, men ingen svar å få. Så må bare høre om noen har blitt opplyst om dette? er sikkert ikke sluppet noe slik nyhet. ps: når jeg først er i gang, kan jeg spøre om det vil komme på brothers in arms hells highway eller medal og honor airborne også? Endret 8. august 2007 av espinos
-Mr.T- Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 (endret) Ja, det hadde vært kult. Det er bortimot det eneste som kunne ha reddet Call of Duty serien for min del. Den har liksom stått på stedet hvil siden eneren. Coop har veldig mye å si for meg når jeg skal kjøpe FPS spill på konsoll, da jeg er såpass lei singleplayer FPS. Tviler dog at det skjer ... Endret 8. august 2007 av Appleseed
espinos Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 Er veldig enig med deg der.. det er slike krigsspill det er ekstra gøy og spille med en venn!
Windoge Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Hvorfor var dette så forbanna lett å få til på eldre spill som Duke Nukem 3D, Redneck Rampage, Rune, Rainbow Six osv...?
Gormers Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Trukke at dette komme til å skje, ikke med denne serien. men nå kommer det jo drøssevis av spill som har co-op for tida da!
espinos Skrevet 12. august 2007 Forfatter Skrevet 12. august 2007 Trukke at dette komme til å skje, ikke med denne serien. men nå kommer det jo drøssevis av spill som har co-op for tida da! 9260244[/snapback] hvilke da? utenom army of two?
Gormers Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 (endret) Halo 3, haze, Ace combat 6, warhawk (er bare multiplayer da), beutiful katamari, merchenaries 2, rock band, the simpsons game. Det var kanskje noen som bare har coop for to, men de fleste har det. Og jeg har ikke kontroll over alle spilla som kommer heller, vedder på at det er noe jeg ikke har tatt med. Og det nyeste rainbow six har coop det og, og det er ikke gammelt Endret 12. august 2007 av gormers
kloco Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Trukke at dette komme til å skje, ikke med denne serien. men nå kommer det jo drøssevis av spill som har co-op for tida da! 9260244[/snapback] Jeg og en kamerat har spilt krigsspill 2 player, coop, story mode i mange år nå.. Ikke link, ikke on-line!! Blandt annet hele Conflict serien til PS 2, Timesplitters, rainbow six, gears of war++ Men jeg finner ingen andre som kan måle seg med disse!!! Kan du hjelpe meg? PS-2 eller xbox/360....
Gormers Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Vel til å begynne med kan du prøve halo serien, alle funker på 360. Du kan jo åpne en egen tråd, så vil du kanskje få mer hjelp
robiwan Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Noen som veit no mer nå? Spillet er jo ikke så langt unna releass
archongamer Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 (endret) Om singleplayer kampanjen til CoD4 er lagd for å bli en like "filmatisk" og "scripted" opplevelse, blir det jo nesten umulig med coop i spillet, for den som henger etter vil jo automatisk bli kastet frem hver gang den som ligger foran passerer de magiske usynlige linjene i spillet. Er vel forsåvidt en litt negativ sak ved alle CoD spillene i singleplayer dette med de usynlige linjene. Hadde vært utrolig kult om de fikk det til å fungere, men personlig ser jeg det ikke helt for meg enda.. Endret 4. november 2007 av archongamer
Teds Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Nei, det vil ikke være Coop Campaign i Call of Duty 4: Modern Warfare....
Schjellin Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Det har vert veldig kult med coop story på dette spillet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå