Gå til innhold

[løst]Hva skjedde med dinarer innlegget?


akamond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En feil oppstod. Hvis du er usikker på hvordan du skal bruke denne funksjonen eller ikke vet hvorfor du får denne meldingen, let gjennom hjelpefilene for mer info.

Feilen som oppstod var:

 

Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Finner den når jeg søker, men får ikke åpnet den ...

9227634[/snapback]

 

 

Gode nyheter er at min bror har fått dinarene og er på vei hjem, som jeg skulle hente fra trustdinar.com

 

Dårlige nyheter er vist at hele tråden ble slettet eller flyttet uten noe som helst varsel, eller noe.

Det må jo kunne gå ann å få tilbake denne tråden, eller få et skikkelig svar fra ledelsen her om hvorden den ble slettet?

 

Synd..

 

MJ

Lenke til kommentar
Finner den når jeg søker, men får ikke åpnet den ...

9227634[/snapback]

 

 

Gode nyheter er at min bror har fått dinarene og er på vei hjem, som jeg skulle hente fra trustdinar.com

 

Dårlige nyheter er vist at hele tråden ble slettet eller flyttet uten noe som helst varsel, eller noe.

Det må jo kunne gå ann å få tilbake denne tråden, eller få et skikkelig svar fra ledelsen her om hvorden den ble slettet?

 

Synd..

 

MJ

9227678[/snapback]

 

Den er ikke slettet, blitt bare usynlig for dere grunnet rapportering fra andre brukere.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Hva skjedde med det innlegget om Irakiske dinarer?

 

Edit: Forresten så fant jeg ut at MortenJohansen eller hva han het eier siden www.trustdinar.com.

9227572[/snapback]

 

hva?

 

Tull!! Og er det grunnen for at du slettet en diskusjons tråd?

Bare fordi jeg diskuterer det betyr ikke at jeg eier siden.

 

Eierne av trustdinar.com er www.rolclub.com

Les her:

Rolclub money making forum med over 26200 medlemmer

og kos deg

 

Jeg kan endel om dinar, og har mange steder å hente info fra.

Whatever..

Endret av MortenJohansen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...