Gå til innhold

Totalt meningsløs ban


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet at #hw.no ikke har noen tilknytning til hardware.no, men jeg tenkte at det ikke var så veldig mange andre alternative løsninger for meg å få kontakt med dere.

 

Jeg kan trygt si at jeg ikke har sagt et eneste negativt ord om noen siden jeg kom inn igjen.

 

Det eneste jeg vil vite er HVORFOR jeg er bannet.

 

:(

Lenke til kommentar

Ser ut som om du vil ha det frem i dagslys Zeppelin...

 

For det første - det har vært meget stille og rolig og uten alt det irriterende fjortis-opplegget fra mange personer i de siste dagene. Om det er fordi Zeppelin & Co ikke er der, vites ennå ikke.

For det andre - hvis du ikke har vett nok til å sende en msg til meg eller annen op, men må poste her, så sier vel også det endel om deg.

 

 

(/me føler sympati med moderatorene her på forumet - forstår hva de gjennomgår)

Lenke til kommentar

Zeppelin:

 

Jeg vet ikke om det lureste du kan gjøre etter å ha spammet #hw.no er å legge inn en tråd her på forumet til hardware.no for å få kontakt med BBC.

 

Jeg ville latt saken ligge en stund, evt reise til Langtvekkistan et par-seks år. :shrug:

 

Kanskje da vil det hele være over, og jeg har tatt over kanalen. Da skal du få komme inn. Men kanalen kommer til å være moderated pga. stor pågang, og du får nok ikke voice med det først.

 

Idle i kanalen min (#hw.no, ja) et par måneder, så skal du få saken opp på nytt.

 

Men nå lar vi det hele ligge, ikke sant?

 

 

Case Closed! :woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...