Gå til innhold

2 player på motorstorm


Jo Are

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten alle spill skal ha 2 player syns jeg! Har en del PS3 spill.. Det er bare Sonic som har to player.. Sonic er såå jævlig dårlig! Så det er jo ingen som gidder å spille det. Tenkte på noe kult tidligere i dag da.. Assassins Creed Online :D Så du skal gå rundt å drepe andre assassins folk som spiller.. Hehe, så kan du lage fellowship osv. Hadde vært litt kult etter du hadde rundet assasins Creed.. Men det har ikke så mye med dette emne å gjøre! Jeg har egentlig et emne jeg skal lage.. Men det går ikke å lage emner ! Det står " Du må ha en emnetittel med minst 3 ord" Eller no.. Så heter emnetittelen " PS3 får PC Spill" :p Skjønner ikke..

Lenke til kommentar
Dette er grunne til at jeg ikke har PS3 enda.

 

Single player/online gjør jeg på PCen.

Konsoll skal kombineres med øl og kompiser.

9224224[/snapback]

har du ikke venner da eller? =P

9224805[/snapback]

 

hæ? "Har du ikke venner da eller?" Han sa jo at konsoll skal kombineres med øl og kompiser.. Han har sikkert en konsoll vøttu.. Han sa jo ikke at han ikke hadde venner. PS3 har ikke så veldig mange 2player spill enda.

Lenke til kommentar
Litt surt at MotorStorm mangler dette ja, skraml, men har spilt litt resistance og en del calling all cars med kompiser da. Det er motorstorm som er unntaket her som mangler splitscreen.

9224560[/snapback]

 

Hvilket vil si at Resistence har 2 player splitscreen?

9228711[/snapback]

Ja, resistance har 2 player split screen. Det mangler derimot split screen over online, men du kan fint spille 2-4 player spiltscreen eller 2 player coop mode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...