Gå til innhold

Migrere fra 20gb til 120gb hd på xbox 360?


Anbefalte innlegg

Kjøpte en 120gb hd i utlandet, hva er beste måte å komme opp å stå på ny harddisk? det som er interessant er savegames og de 4 live arcade spillene jeg har kjøpt. Jeg har selvsagt ikke microsoft sitt migration kit.

 

Hvis jeg kjøper et 512mb minnekort kan jeg da overføre savegames til dette og laste ned live arcade spillene på nytt til den nye harddisken?

 

(Fikk ny 360 fra service i dag, ny kjøleribbe og mye mer stillegående. Naice)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk du ikke med (usb?) kabel som var med harddisken som du skal overføre fra 20gb til 120 gb da?

9219913[/snapback]

Man får ikke med denne automatisk desverre, man kan bestille den gratis i USA hvis man har kjøpt en Xbox Elite.

9220832[/snapback]

 

Det stemmer ikke med hva Microsoft selv skriver:

 

The Xbox 360 120GB Hard Drive includes a data transfer kit to easily migrate all of your saved data from your 20GB HDD to your 120GB HDD. It comes preloaded with great HD game demos, videos, and an assortment of Xbox LIVE Arcade game trials

 

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox3...0gb/default.htm

 

Øystein

Lenke til kommentar
fikk du ikke med (usb?) kabel som var med harddisken som du skal overføre fra 20gb til 120 gb da?

9219913[/snapback]

Man får ikke med denne automatisk desverre, man kan bestille den gratis i USA hvis man har kjøpt en Xbox Elite.

9220832[/snapback]

 

Dette stemmer ikke. Når man kjøper Elite kan man gratis bestille kabel om man allerede har en X360 og derfor har behov for en.

 

Med seperate HDD skulle det følge med en kabel i pakken.

Lenke til kommentar

Tror spillene du har kjøpt er låst til den gamle HD'en din sitt SSID, i tillegg til Live kontoen.

 

Uten migration kit, er vell enkleste måten å ringe til MS support og forklare problemet, og spørre om du får nye microsoftpoints til å kjøpe spillene på nytt, til din nye HDD. :)

Vet at de har gjort det med folk som har oppgradert til Elite, de bør vell egentlig gjøre det for normale kunder også. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...