Gå til innhold

Installert Norsk Vista vil ha Engelsk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Under oppstarten på ny kjøp av en Acer 5103 klarte jeg å velge Norsk språk på Vista men jeg vil ha Engelsk.

Er det noen programmer eller muligheter for å få det over til Englesk uten å sende den inn til service?

 

Eivind

9219282[/snapback]

 

Hvis du har Vista Ultimate kan du enkelt endre dette i Region instillinger, hvis ikke må du nok kjøre recovery på pcen for så å velge Engelsk fra starten.

 

Vet at av erfaring at du på Acer pcer ved flørste boot kan velge om du vil installere norsk eller engelsk versjon, så hvis du kjører recovery og booter opp så vil du få samme valg på nytt.

 

Edit: Når jeg tenkte meg om så kom jeg på at det mulig ikke vil fungere da Recovery partisjonen opprettes etter at du har valgt språk, dvs du vil ved å kjøre recovery vil likevel få norsk versjon desverre!

Endret av adilr82
Lenke til kommentar
Edit: Når jeg tenkte meg om så kom jeg på at det mulig ikke vil fungere da Recovery partisjonen opprettes etter at du har valgt språk, dvs du vil ved å kjøre recovery vil likevel få norsk versjon desverre!

9219687[/snapback]

 

Dette tror jeg også er riktig, ser ut som den må inn på et verksted ja pga partisjonen er opprettet. Dumt

Lenke til kommentar
Edit: Når jeg tenkte meg om så kom jeg på at det mulig ikke vil fungere da Recovery partisjonen opprettes etter at du har valgt språk, dvs du vil ved å kjøre recovery vil likevel få norsk versjon desverre!

9219687[/snapback]

Dette tror jeg også er riktig, ser ut som den må inn på et verksted ja pga partisjonen er opprettet. Dumt

9220502[/snapback]

Som regel vil det holde å bestille et recoverysett på DVD fra produsenten, siden disse lages i flerspråklige versjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...