Gå til innhold

Rekruterer folk til en ny og seriøs CS:S klan


Anbefalte innlegg

Etter 5 år med CS / CS:S og mange klaner så har jeg bestemt meg for å forme min egen clan. Det vil være en seriøs clan og da trenger jeg seriøse medlemer. Og med seriøse medlemer så mener jeg:

*Over 14 år.

*God erfaring med FPS spill generelt.

*God oppførsel ovenfor de i klanen og de vi spiller med/mot.

*Du skal helst ha mic og VT/TS (må se hva vi skal bruke).

 

Jeg har enda ikke kommet opp med et bra navn til klanen, så om du føler for det kan du komme med forslag til klannavn.

 

Når klannavn er på plass så vil jeg lage ett forum og en hjemmeside (hjemmeside kommer seinere).

 

Om du fyller disse krava og har lyst til å bli med i klanen så er det bare å skrive en reply til posten eller sende en PM der det står:

 

Nick:

Alder:

Erfaringer med FPS:

Har du TS/VT:

MSN:

 

Mvh,

Zartok

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Slenger meg på Lightningwolf jeg:

 

Nick: Commando Sondre

Alder: 15

Erfaringer med FPS: CS 1.6, CS:CZ, CS:S, Battlefield 1942, Delta Force 2 og eXtreme, Ghost Recon ++

Har du TS/VT: Jepp

MSN: [email protected]

 

Forøvrig er jeg med i en annen clan, men den er ikke så altfor seriøs pluss at den er amerikansk så pingen er ikke så altfor god. Litt ute av trening, men det kan fikses. Har erfaring fra et par små clan-kamper og treninger. Har også vært admin på serverene til clanen og har også litt erfaring derifra.

 

:)

Lenke til kommentar
Vil bli med jeg  :)

 

Nick: DanTe

Alder: 21

Erfaringer innen FPS:  CS 1.6, CS:CZ, CS:S, BF2, UT2004

Har du VT/TS: JA

MSN: [email protected]

 

 

Har spilt siden jeg var 16 år, veldig aktiv fra 16 til 19, men nå spiller jeg nesten bare pub. Har spillet en del pcwer så jeg har litt erfaringer innen pcwer. Klarer å følge med når det gis ordrer :)

9265927[/snapback]

HAh! Åffiss tøs?? din snik :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Om dere kan komme på msnkl 18:00 rundt der, så kan vi teste en PCW med en kammerat ifra england.

9270261[/snapback]

Jeg har dessverre ikke muligheten til å få spilt i kveld på grunn av at vi får besøk av noen amerikanske venner jeg ikke har sett på et par tre år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...