Gå til innhold

Diablo 2: Poleaxe-barbar noko å satse på?


Anbefalte innlegg

Då har kompisane mine og eg spelt filla av Diablo 1, so no tenkte vi å starte med litt Diablo 2. Har tenkt litt på kva eg skal lage av person, og har tenkt meg ut at ein Poleaxe-barbar ville vere ein flott motpart til Sorceror-spelinga i Diablo 1.

 

So eg leita rundt på diverse sider for guidar til Poleaxe-barbarar, men alle er so utdaterte. Det har jo komt ørtenhundreogtjue patchar sidan dei fleste guidane vart skrivne. Tenkte då at det kanskje kunne vere hjelp å få her!

 

Har du tips til kva "skills" eg bør satse på, eller synst du at heile idéen om ein Poleaxe-barbar berre er heilt på trynet, so vennligst skrik ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg har spilt Diablo 2 en god stund og jeg må si at poleaxe-barb er akkurat det samme som sword-barb, mace-barb osv..

 

Det er kun "builden" din som har noe å si. Sånn f. eks så har man noe som heter WW barb, det er hvor du tar talents ned til WW / BC / BO.

 

Men på veien ned og du er 100% sikker på at du kommer til å kun bruke poleaxe så kan du ta ett par talents på "polearm" men helt ærlig så er det ikke mye forskjell. Så bare ta ned til Whirvelwind og ned til Battle order og max ut de.. :p

 

Mvh,

Zartok

Endret av Zartok
Lenke til kommentar

Tenkte på å lage meg ein syngande barbar, men som sagt so er eg litt meir gira på ei skikkeleg stridsvogn akkurat no. Har spelt Sorceror i einaren, og difor vil eg følgje ei meir "mose-på-og-gjere-ufatteleg-mykje-skade"-linje denne gongen.

 

Er difor eg vil ha Poleaxe, då eg forbinder Poleaxe med MASSEVIS av skade og rein brutalitet :dribble:

 

Edit: Eg takkar veldig for hjelpa Zartok. Kva typar "build" vil du anbefale for meg? Las i forskjellige guidar at Poleaxe funka dårleg i ein Whirlwind-build, grunna den låge Attack Speed'en. Og er Battle Orders so bra som alle skal ha det til?

Endret av Arangaras
Lenke til kommentar

Det som gir mest skade i tall er en Axebarb, hvor du pumper Axe Mastery og bruker Whirlwind og diverse hyl (Howl, Battle Orders og Battle Command). Gear har jeg ikke peiling på for øyeblikket, beklager.

 

Selv bruker jeg som regel en Swordbarb med lvl20 Sword Mastery, lvl20 Howl og Battle Orders, lvl1 Battle Command, med Breath of the Dying x2 eller x1 + Fear, Grief eller Last Wish.

Lenke til kommentar

Oj! Fann nettopp ut at det ikkje heiter Poleaxe, men Polearm. Uff, det var litt flaut;)

 

Hehe.. Immortal King-settet blir nok vanskeleg å skaffe seg heile ja.. Vi får sjå kor lenge eg får spelt dette spelet.

 

Eg er no på Closed Battle.net, heiter Eikinskjalde. Takk for alle tips! Kom gjerne med meir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...