Gå til innhold

harddisk og post/frakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fant ut at psdata har billigere hardisker en komplett, vil det da lønneseg og bestille hardiskene fra psdata? eller blir det da mye mer i frakt så jeg kan like godt bestille fra komplett?

takk.  :thumbup:  :w00t:

9212440[/snapback]

Kommer an på hvor mye billigere diskene er hos PS kontra komplett. Du bør regne med minst 80-100,- i frakt fra PS, billigst hvis du betaler med VISA. Er prisforskjellen større enn dette vil det lønne seg å bestille fra 2 steder.

Mvh

Raimo

fant ut at psdata har billigere hardisker en komplett, vil det da lønneseg og bestille hardiskene fra psdata? eller blir det da mye mer i frakt så jeg kan like godt bestille fra komplett?

takk.  :thumbup:  :w00t:

9212440[/snapback]

Hvis du også må betale komplett for frakt skulle man vel tro at det ikke hadde noe betydning og at du derfor burde bestille fra PS Data. Dette er imidlertid såpass enkelt og logisk at jeg tviler på at det er det som er scenarioet her.

Hvis det er slik at du bor i nærheten av Komplett og kan hente selv så er det bare kontrollere om fraktkostnadene til Psdata er større enn prisforskjellen på produktet.

Hvis man argumenterer for at tid er penger og at det å hente hardisken på komplett tar deg en time mens det å hente pakken på postkontoret deg et kvarter, så betyr jo det at Psdata også her har en fordel fremfor Komplett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...