Thor. Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Hva har jeg gjort nå da? Dette skjedde etter at jeg oppdaterte Nvidia driverne til mitt 7800GT kort.
Senz0r Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Gå inn på 3D-innstillinger og sett utjevning på programstyrt, sett også Anisotrop filtrering(ellns) på programstyrt.
Thor. Skrevet 4. august 2007 Forfatter Skrevet 4. august 2007 Nå satte jeg alt til programstyrt og bildene er uforandret :/
neadii Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.illusion-pictures.cz/english/page.php?id=213[/url] ']1. Graphic card settings Before you start with command startmovie, we have to set graphic card to show cs best how it could. We have to target two parameters - Antialiasing and Anisotropic filtering. A) Antialiasing is smoothing of edges, for expample edges of objects in 3D scene. Without antialiasing. With antialiasing. I think that it doesn't need more comments.. B) Anisotropic filtering filters textures, which are far from player and makes them more sharp. Really very sharp! Without anisotropic filtering. With anisotropic filtering. Look on ground textures and on signature "no exit" on doors.I think that everything is clear now . How this upgrade set up? It is publicated in a lot of tutorials but once more... you can set up it simply in graphic drivers. I have nVidia graphic card so I'm going to tell you how to set it up on this kind. I hope that users with ATi cards will not have problems, I hope! So come on: Control Panel -> Display -> Settings -> Advanced -> "Box with sign Cards" -> Performance & Quality Settings Set off "Application controlled" for both, Antialiasing and Anisotropic filtering and set the highest value for every of them. It should look like this:: Good luck.
Mr. Fiskum Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) Hva er feilen? ser ikke noe spessielt galt på det bildet jeg.. Endret 6. august 2007 av M.F.
neadii Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Om du trykker på bildet slik at det blir større ser du at det er litt tåkete.
TheSpirit Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Jeg tror du har skrudd skjermen til 75 Hz, bytt til 60.
Thor. Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Jeg vet ikke hva som var feil jeg men jeg måtte formatere grunnnet manglende windows fil etter oppdatering. Nå er alt på plass og rette driveren lagrt inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå