Steina Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Man skal nå diskutere alt mellom himmel og jord også ja. Hva med "Hvor lang ønsker du at loading-tiden skal være? 2 minutter? 3 minutter?"
grimsbo Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Den gode gammle våpen koden hadde vært fin å ha. =D
Carlgutt Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 hadde vært greit med tanks kode ogflying cars våpen kode er også et must og så klart evig liv kode.
steinar2000 Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Man skal nå diskutere alt mellom himmel og jord også ja. Hva med "Hvor lang ønsker du at loading-tiden skal være? 2 minutter? 3 minutter?" 9207633[/snapback] Hva er galt med å diskutere hvilke koder man ønsker? Koder er essensielt i GTA-serien, så at denne tråden kom opp er ikke akkurat noen bombe. Selv ønsker jeg meg også «flying cars»-koden. Liker å kunne kjøre på veien, og samtidig kunne fly. Savner også spawnkoder til flere sjeldne/spesielle kjøretøy.
Campin Carl Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Kjøre på vannet koden og fly med biler koden i en kode, da slipper man og ta begge
Lakus Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Håper det er en kode som låser alle de andre kodene til man har runna spillet. Jeg brukte koder i SA, og det ødela for meg. Og jeg orka ikke spill epå nytt, siden jeg visste jo alt.
Mountain Skrevet 6. august 2007 Forfatter Skrevet 6. august 2007 Håper det er en kode som låser alle de andre kodene til man har runna spillet.Jeg brukte koder i SA, og det ødela for meg. Og jeg orka ikke spill epå nytt, siden jeg visste jo alt. 9218867[/snapback] Har vi samme fortid eller?
Stonemeister Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Håper det er en kode som låser alle de andre kodene til man har runna spillet.Jeg brukte koder i SA, og det ødela for meg. Og jeg orka ikke spill epå nytt, siden jeg visste jo alt. 9218867[/snapback] Enten det, eller at de ikke gir ut koder på en goood stund. Skal uansett ikke se på noen koder før jeg føler at jeg har gjort alt.
Niddy Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 - Fjerne politi totalt (etter du har så så høy prosentandel runna, og mainstorien er 100% ferdig) - Liv (etter Mainstory) - Armor (etter Mainstory) - Våpen (som i vice city, men også mulighet for individuelle våpen) - Ninja (Fult ninjakostyme, Katana, muligheter for å hoppe og klatre uante høyder, samt holde seg fast i veggen (spiderman style)) - Kjøretøy koder (som alltid)
Crazy_Man Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 -hoppe høyt - spiderman kode - evig liv - ekstra stjerne med politi - alle gamle kodene som var i gta 3 serien - gouranga? - gta 2 mode <3
fluff Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Det er gay å bruke koder, og så save senere, samme hvor mye du har gjort. Så enkelt er det. Men over til topic: De MÅ ha en kode som gjør at et knappetrykk gjør Nico til en ragdoll. Timesvis med moro.
Stonemeister Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Det er gay å bruke koder, og så save senere, samme hvor mye du har gjort. Så enkelt er det. Men over til topic: De MÅ ha en kode som gjør at et knappetrykk gjør Nico til en ragdoll. Timesvis med moro. 9232894[/snapback] Sånn som evig Insurand FRÆAUD (family guy...) som vi kjenner fra Saint's Row? Kjempeflott! Spesielt om han ikke tar skade når man slenger seg foran en bil.
fluff Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Jepp, akkurat sånn. Bare at det ikke kommer opp masse score og sånt, og ikke den derre "You took a dive outside the scoring area" greia. Men kan hende det blir vanskelig siden R* kan bli anklaget for herming. Ikke vet jeg.
Stonemeister Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Jepp, akkurat sånn. Bare at det ikke kommer opp masse score og sånt, og ikke den derre "You took a dive outside the scoring area" greia. Men kan hende det blir vanskelig siden R* kan bli anklaget for herming. Ikke vet jeg. 9233384[/snapback] Men det blir kanskje sett på som humoristisk payback på Volition?
Reeve Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Jeg vil at LithJoe skal lage en like god trainer som han lagde på GTA 3 og GTA:VC!
steinar2000 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Jeg bruker ikke koder under storyen. Bruker ikke koder før etter jeg er ferdig med historien, og kan leke meg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå