sdf123 Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Når jeg er inne å sjekker mailen min på gmail, så blir feks mail fra samme avsender kategorisert, er det ikke mulig å få alle meldingene seperate?
Left Blank Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 mail med samme subject OG avsender blir puttet sammen ja. jeg sa gjennom min gmail konto na og fant ingen mate og skru dette av.
sdf123 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Skrevet 4. august 2007 dumt, må vel være en mulighet for å få slått det av.
Left Blank Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 vel, har sett gjenomm faq'ene, gatt gjennom alle menyer etc, finner det ikke noe sted
sdf123 Skrevet 5. august 2007 Forfatter Skrevet 5. august 2007 Syntes det er lettere å få en oversikt på hva slags mail som kommer, feks mange av mailene fra diskusjon.no har lik subject men forskjellig innhold.
Smooth Ceiling Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Jeg bruker Thunderbird for e-mail, inkludert det som kommer fra G-mail. Jeg sender også en del mail ut via G-mails SMTP server fra Thunderbird. Det er enkelt å sette opp meldingsregler og slikt for sortering og bedre oversikt. Har du prøvd dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå