Gå til innhold

Beste TV til under 5000kr.


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe en ny TV... Den kommer ikke til å bli brukt til noe annet enn å se på vanlig tv og filmer... Den burde helst ikke være mindre enn 32" og gode innebygde høytalere er ønskelig.

 

Far i huset er ikke den som bryr seg om at det er bare en god tv men han er også desverre veldig nøye på at tv'n skal passe inn med alt det andre av møblemanget =/.... Tror at en sort tv faller best i smak hos han...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tatung fikk bra testresultater på denne testen fra forbruker.no

http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1677021.ece

9219817[/snapback]

 

Og 26" utgaven av Hyundaien ble "spesielt anbefalt" i mai-utgaven av bladet Lyd&Bilde

ellers har jeg bare lest posetive brukereerfaringer rundt denne, men den er ikke utbredt.

 

Så hvor står vi?

Jeg bestilte Hyundai da den er 500,- billigere og ser bedre ut, tykker jeg. Hadde Tatung vært like billig hadde jeg tatt den, da hele forumet her har gått god for den.

Hyundai_26.pdf

Endret av whom
Lenke til kommentar
Og 26" utgaven av Hyundaien ble "spesielt anbefalt" i mai-utgaven av bladet Lyd&Bilde

ellers har jeg bare lest posetive brukereerfaringer rundt denne, men den er ikke utbredt.

 

Så hvor står vi?

Jeg bestilte Hyundai da den er 500,- billigere og ser bedre ut, tykker jeg. Hadde Tatung vært like billig hadde jeg tatt den, da hele forumet her har gått god for den.

9319138[/snapback]

Blit litt feil å si at du valgte Hyundaien da den var 500 kroner billigere. Den er tross alt 6 tommer mindre.

 

Videre kan man ikke direkte sammenlikne en 26" med en 32" av samme merke. Ofte så har de brukt forskjellige paneler og prosessorer og bildet kan bli ganske ulikt. Selv innenfor samme serie. Håper uansett du er fornøyd med TVen din.. det er det viktigste. :)

Lenke til kommentar
Og 26" utgaven av Hyundaien ble "spesielt anbefalt" i mai-utgaven av bladet Lyd&Bilde

ellers har jeg bare lest posetive brukereerfaringer rundt denne, men den er ikke utbredt.

 

Så hvor står vi?

Jeg bestilte Hyundai da den er 500,- billigere og ser bedre ut, tykker jeg. Hadde Tatung vært like billig hadde jeg tatt den, da hele forumet her har gått god for den.

9319138[/snapback]

Blit litt feil å si at du valgte Hyundaien da den var 500 kroner billigere. Den er tross alt 6 tommer mindre.

 

Videre kan man ikke direkte sammenlikne en 26" med en 32" av samme merke. Ofte så har de brukt forskjellige paneler og prosessorer og bildet kan bli ganske ulikt. Selv innenfor samme serie. Håper uansett du er fornøyd med TVen din.. det er det viktigste. :)

9324319[/snapback]

Hyundaien 32" var på tilbud sist uke på Komplett til 3995,-

Så uaktuel nå uansett.

 

pga. Kalde føtter kombinert med at Komplett ikke hadde Hyundaien på lager så har jeg avbestilt den nå :p

 

Endte med Sony KDL32U2000 til 5495,- ferdig shippet.

Grunn: på lager, greie reviews og går det galt kan jeg levere den fysisk inn i butikken.

 

Hvilket hysteri

:confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...