Gå til innhold

Matt sort toyota mr2 mk3


mar1u5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette var like bra som det forrige synes jeg :) Flotte bilbilder du tar, som også er ganske originale vil jeg si. Liker fargene og lyset du har her.

9202155[/snapback]

 

Takker. Legger mye arbeid i behandling av bildene i photoshop. Er ingen tilhenger av "naturlige" bilder. Jeg vil at bildene

skal være noe du ikke kan gå ut og se selv, men at det heller skal være noe helt spesielt som det ikke går og oppleve

naturlig.

Endret av mar1u5
Lenke til kommentar

Veldig bra belysning du har fått til og en stor fordel at bilen ikke er en glinsende metallic flate som har en lei tendens til å reflektere abselutt alt. Det at bilen er rygga opp på den steinflata var orginalt og flott. Muligens beskjært bort litt der bak (vekk med den hvite dingsen) Utover dette et stilig bilde av en tøff bil

 

/L

Lenke til kommentar
burde ikke lysa vært på ?

 

/L

9228891[/snapback]

 

Hvorfor det?

9229032[/snapback]

 

Tror det hadde blitt skikkelig tøft med lys på både forann og bak.

Jeg leste en artikkel om dette et sted mht. bilder av biler og at dette gir en litt mere "levende" opplevelse, men det for bli opp til den enkelte å vurdere.

 

/L

Lenke til kommentar
Til å være bilbilde, synes jeg at det er for mye rundt bilen. Blir like mye fokus på bilen som bakgrunnen. Snodig komposisjon også. Synes meg.

9235687[/snapback]

 

Der fikk du sagt det jeg har tenkt i et par dager.

 

Til å ha den bratte vinkelen nedover synes jeg bilen har for lite å gå på videre nedover. Det skulle vært litt mer bakke foran den. Som noen andre nevnte burde bilen kanskje stått litt mer plant.

 

Siden du nå har lagt ut originalen, så jeg hvordan jeg ville ha kuttet bildet:

Mye på venstre side, en del av himmelen og littegrann nederst. Bilen "ser" mot høyre, og da er det godt med litt rom på høyre side.

 

Videre vil jeg si at det var en meget pen bil, og fargene du har brukt i bildet passet godt til bilen og gir et dramatisk og tøft uttrykk.

 

 

Jeg er ingen prof når det kommer til foto, men man vet da hva man liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...