Gå til innhold

Se tv over internett, hjelp


Anbefalte innlegg

Hei,

Vet at man kan se kanaler som nrk og tv2 på dems egne sider over internett. Men finnes det et program som gjør at man kan se tv over internett? Altså at de fleste kanalene er samlet på et sted?

 

Jeg forventer ikke svar slik som: Sett inn tv kort etc. For det er ikke det som er greia her.

 

Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Vet at man kan se kanaler som nrk og tv2 på dems egne sider over internett. Men finnes det et program som gjør at man kan se tv over internett? Altså at de fleste kanalene er samlet på et sted?

 

Jeg forventer ikke svar slik som: Sett inn tv kort etc. For det er ikke det som er greia her.

 

Takk for hjelp

9201893[/snapback]

er jo TvKoo(aldri fåt det til å funke hos meg da:() men er mange som får det til, er vell også Tvnor.org men er mulig du må betale der nå :hmm:

Lenke til kommentar

Får ikke set der lenger"Passord.

Registrer deg,i BingoLiner

annonsen ovenfor. Last ned BingoLiner programmet og betal støtten under menyen "Bank" nederst til venstre.

 

Når du har betalt, sender du oss Purchase Notification, som du får tilsendt på mail fra BingoLiner. Du vil da få til-sendt et passord, som du kan bruke til å åpne p2p kanalene

 

Støtten du vil gi, bestemmer du selv, men minstebeløpet er $50. Det er under

1kr pr dag.

Passordet du får, varer fram til 1 juli 2008."

Betal for username og passord, jeg får bare meling om skaff deg username og passord for å se :ermm:

Lenke til kommentar

Da krysser jeg fingrene for at TV3 vil dukke opp. Siden jeg ikke har TV3 som Canal Digital-kunde, og Formel 1-rettighetene ble kjøpt opp av TV3, har dette vært min mulighet til å se Formel 1. Jeg oppdaget 15 minutter før løpet i dag at TnNoo hadde begynt å ta seg betalt! :(

Lenke til kommentar
Da krysser jeg fingrene for at TV3 vil dukke opp. Siden jeg ikke har TV3 som Canal Digital-kunde, og Formel 1-rettighetene ble kjøpt opp av TV3, har dette vært min mulighet til å se Formel 1. Jeg oppdaget 15 minutter før løpet i dag at TnNoo hadde begynt å ta seg betalt! :(

9211479[/snapback]

 

:hmm: desverre, alt som er gratis i begynnelse, har en tendens til å ta seg betalt etterhvert :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Gir litt liv til denne tråden igjenn, da jeg egentlig ikke bruker tv til dagelig bruk. Men sånn av og til så er det ett norsk program som hadde vært gøy å ta en titt på. Det er ikke mye å få tak i etter det har vært på tv og jeg har ikke interesse i å betale 30 kr dagen for tv2 sumo etc.

 

Jeg har sett litt rundt og de som kjører noen form for p2p har bare nrk kanaler. Tvnoo var ett alternativ helt til jeg så de faktisk tok 600 kr for 3 måneder.

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...