-Shark- Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Hei, Vet at man kan se kanaler som nrk og tv2 på dems egne sider over internett. Men finnes det et program som gjør at man kan se tv over internett? Altså at de fleste kanalene er samlet på et sted? Jeg forventer ikke svar slik som: Sett inn tv kort etc. For det er ikke det som er greia her. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Hei,Vet at man kan se kanaler som nrk og tv2 på dems egne sider over internett. Men finnes det et program som gjør at man kan se tv over internett? Altså at de fleste kanalene er samlet på et sted? Jeg forventer ikke svar slik som: Sett inn tv kort etc. For det er ikke det som er greia her. Takk for hjelp 9201893[/snapback] er jo TvKoo(aldri fåt det til å funke hos meg da:() men er mange som får det til, er vell også Tvnor.org men er mulig du må betale der nå Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 hva med www.tvnoo.moo.no der pleier jeg og sitte og se. funker helt fint det Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Får ikke set der lenger"Passord. Registrer deg,i BingoLiner annonsen ovenfor. Last ned BingoLiner programmet og betal støtten under menyen "Bank" nederst til venstre. Når du har betalt, sender du oss Purchase Notification, som du får tilsendt på mail fra BingoLiner. Du vil da få til-sendt et passord, som du kan bruke til å åpne p2p kanalene Støtten du vil gi, bestemmer du selv, men minstebeløpet er $50. Det er under 1kr pr dag. Passordet du får, varer fram til 1 juli 2008." Betal for username og passord, jeg får bare meling om skaff deg username og passord for å se Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Det var jo litt trist det da at det er sånt nå. menmen. Tror jeg har kode. ikke vet jeg. for jeg ser alt fint jeg. når jeg ser da:P Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 http://www.jlc-software.com/?page=internet_tv.html Lenke til kommentar
kak Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Sistnevnte har vel ikke TV3? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Sistnevnte har vel ikke TV3? 9211404[/snapback] desverre, ikke ennå. men den kommer kanskje, programmet er ennå i beta stadiet Lenke til kommentar
kak Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Da krysser jeg fingrene for at TV3 vil dukke opp. Siden jeg ikke har TV3 som Canal Digital-kunde, og Formel 1-rettighetene ble kjøpt opp av TV3, har dette vært min mulighet til å se Formel 1. Jeg oppdaget 15 minutter før løpet i dag at TnNoo hadde begynt å ta seg betalt! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Da krysser jeg fingrene for at TV3 vil dukke opp. Siden jeg ikke har TV3 som Canal Digital-kunde, og Formel 1-rettighetene ble kjøpt opp av TV3, har dette vært min mulighet til å se Formel 1. Jeg oppdaget 15 minutter før løpet i dag at TnNoo hadde begynt å ta seg betalt! 9211479[/snapback] desverre, alt som er gratis i begynnelse, har en tendens til å ta seg betalt etterhvert Lenke til kommentar
kak Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 desverre, alt som er gratis i begynnelse, har en tendens til å ta seg betalt etterhvert 9211531[/snapback] Dessverre! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Det værste er vell at er ikke Tvnoo som tar seg betalt, er noe Bingo crap du donere peng til og så får du passord til å bruke på tvnoo Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Det værste er vell at er ikke Tvnoo som tar seg betalt, er noe Bingo crap du donere peng til og så får du passord til å bruke på tvnoo 9212216[/snapback] slutt å bruke Tvnoo Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 brukte Tvnor.org før men er jo nesten det samme de 2, men der var ialle fall alle de vanlig norske kanalene Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Prøver JLC's nå, noen erfaringer på denne? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Alt for få Norske kanaler og HD kanalen har dritt Kvalitet(HD? lol) Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Sistnevnte har vel ikke TV3? 9211404[/snapback] Har du en streamer-adresse, kan du legge den til selv. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Gir litt liv til denne tråden igjenn, da jeg egentlig ikke bruker tv til dagelig bruk. Men sånn av og til så er det ett norsk program som hadde vært gøy å ta en titt på. Det er ikke mye å få tak i etter det har vært på tv og jeg har ikke interesse i å betale 30 kr dagen for tv2 sumo etc. Jeg har sett litt rundt og de som kjører noen form for p2p har bare nrk kanaler. Tvnoo var ett alternativ helt til jeg så de faktisk tok 600 kr for 3 måneder. Endret 9. oktober 2012 av pipppipp Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Innlegget ditt gir jo ikke mye mening må jeg si. I en tråd som ikke var oppdatert de siste 5 årene. Stiller du et spørsmål, eller kommer du med informasjon? Bare lurer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå