Gå til innhold

Ukens tilbud på Komplett - Radeon 9700


thoering

Anbefalte innlegg

at doomIII kommer til å bli så utrolig krevende er nok bare tull, de sa det samme angående unreal 2003 også, men det kan jo kjøres flytende på at G4 mx 420 kort, hadde nok vært utrolig idiotisk av de som lager doomIII og produsere ett spill som kun de med skjermkort i 3-5000kr kunne spille, tror de hadde fått solgt mange spill da, jaaaaaaaaadaaaaa :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"]Det du ser er forskjellige kjølere men det har ingenting å si. Og kanskje forskjellig farge på kretskortet men det har heller ingenting å si. De er like. (Bortsett fra minnet)

 

Er sikker på at jeg har sett bilder av PRO-versjonen med "radial fin" (eller hva det heter) - kjøler, mens non-PRO har en standard ATI-kloss av en kjøler. Er du/dere HELT sikre på dette? Jeg spør jo ikke pga. ytelse, har ingen spørsmål der, eneste grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på om vannblokka mi vil passe! Altså, festehull....

 

:google: ?

Lenke til kommentar

Når iD software viste frem DoomIII på ei messe i statene, så brukte de 9700-Pro.

 

Hallo, dette er kanskje ikke akkurat GeForceFX, men tror du virkelig at det er KUN Gf-FX som duger på DoomIII?? ;)

 

GTS (32MB) kortet mitt har holdt i nøyaktig 2 år (begynt å slite det siste året)... og nå oppgraderer jeg til et 9700.

 

Tviler på at jeg vil slite med det første.

Lenke til kommentar
Her er en anmeldelse av kortet:    

http://www.rage3d.com/reviews/sapphire9700

 

Takk til deg Gaute for at du postet denne linken. Her er jo alle bildene jeg trenger! Den av dere som sa de var like hadde rett... Radial-Fin (eller hva det heter) - kjøler også her. Takk takk.

 

PS. sjekk det reviewet! Bra lesning for interesserte.

 

Told u so ;)

 

Du finner bilder på: http://www.sapphiretech.com/media/9700/970...00boardshot.jpg

 

og:

 

http://www.sapphiretech.com/media/9700pro/...0-P2%20copy.jpg

 

Og en ting til (står på komplett.no):

 

Varenummer: 114452

Produsentens varenummer: 1024-4C00-DC-SA

 

Hvilket ifølge Sapphire selv betyr Sapphire kjøler :)

Lenke til kommentar
Når iD software viste frem DoomIII på ei messe i statene, så brukte de 9700-Pro.

 

Hallo, dette er kanskje ikke akkurat GeForceFX, men tror du virkelig at det er KUN Gf-FX som duger på DoomIII?? ;)

 

GTS (32MB) kortet mitt har holdt i nøyaktig 2 år (begynt å slite det siste året)... og nå oppgraderer jeg til et 9700.

 

Tviler på at jeg vil slite med det første.

 

Jeg har ikke sagt noen ting jeg. Har bare forsiktig spurt om meninger rundt doom3 og ytelse på 9700'en... Jeg har bare spurt, og sagt hva jeg har hørt. Men takker for svar, om enn noe uhøflig. Her på hardware.no skal jeg utelukkende bruke det edle og fine bokmål og opphever meg over slike (halvt)uhøflige svar.

 

Eders hengivne Red :lol: *MUHAHAHA*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...