alfalf Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny Pc, da min gamle er bare crap rett og slett. Jeg har lite peil på PC, derfor hendvender jeg meg til dere. Maskinen skal i hovedsak brukes til spill. Så trenger mye RAM, bra skjermkort osv. Vil unngå "Lagging" og få en fin spillopplevelse, noe jeg ikke får på den gamle. Noen som har noen forslag til hva jeg kan kjøpe? Takker på forhånd.
Rallahr Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Et lite forslag: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=50954 4GB RAM Quad6600 500 GB Gaming mus og tastatur Vista Home Prem 64bit XFX GeForce 8800 GTS 320 MB m.m 14275,- hos komplett.no
iNeo Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny Pc, da min gamle er bare crap rett og slett. Jeg har lite peil på PC, derfor hendvender jeg meg til dere. Maskinen skal i hovedsak brukes til spill. Så trenger mye RAM, bra skjermkort osv. Vil unngå "Lagging" og få en fin spillopplevelse, noe jeg ikke får på den gamle. Noen som har noen forslag til hva jeg kan kjøpe? Takker på forhånd. 9197138[/snapback] Vil du unngå lagging så skaffer du deg bedre Internett! Lagging og hakking er ikke det samme! Jeg ville ikke ha godt for en Quad nå. Heller en Core 2 Duo. E6850 f.eks. (hvis det er noe som heter det (!))
Rallahr Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 (endret) Vil du unngå lagging så skaffer du deg bedre Internett! Lagging og hakking er ikke det samme! Jeg ville ikke ha godt for en Quad nå. Heller en Core 2 Duo. E6850 f.eks. (hvis det er noe som heter det (!)) 9197879[/snapback] Høres ut som du bare har lest det et eller annet sted ut helt å vite hvorfor det er bra med E6850 Endret 3. august 2007 av Rallahr
presets Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Vil du unngå lagging så skaffer du deg bedre Internett! Lagging og hakking er ikke det samme! Jeg ville ikke ha godt for en Quad nå. Heller en Core 2 Duo. E6850 f.eks. (hvis det er noe som heter det (!)) 9197879[/snapback] Høres ut som du bare har lest det et eller annet sted ut helt å vite hvorfor det er bra med E6850 9197966[/snapback] E6850 er bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå