Gå til innhold

Jack Thompson i diskusjon mot Adam Sessler (G4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg postet det siden jeg ikke fant dette på forumet og at det var en litt spennende diskusjon. Selv om det er gammelt nytt så er det jo fortsatt om vold i spill, noe som det diskuteres om fortsatt. Har allerede sett det du linket til, men det beviser vel at han er en "reporter" eller programleder som faktisk er veldig interresert i spill selv :)

 

Hva var det du snakket om a?

Lenke til kommentar
Hva var det du snakket om a?

9207208[/snapback]

 

Meiner du hva jeg snakket til han om? Ikke mye egentlig, men jeg sa at det var tragisk at TechTV (eller nå G4) ikke kunne få ses her i Norge, men takket til internett kunne jeg fulle noe lunde med.

Han synes det var morsomt å høre at han hadde "fans" i Europa og lurte på om showet var noe stort. Jeg kunne ikke svar for alle, men den gang var det svært ukjent og helst bare spesient intereserte som vist om han og showet. Og var helst folk som meg som fyttet hit som brakte med "ordet" om han og showet og spredde det ut.

 

Men større er han nå da. Det var en del år siden. Det verste er at jeg ikke hadde noe kamera for å ta bilde av meg med han da....hadde vært kjekt å ha. :cry:

Endret av nosync
Lenke til kommentar
Hehe synd det. Nå er det jo ikke så mange andre en han og ho Morgan som er så veldig kule å se på i G4 for tiden da, synes jeg.

9209734[/snapback]

 

 

Får du G4 på tv? Hvilken pakke er det? Jeg har spurt mangen parabol og cabel leverandører, men alle dem sier at amrikanske tv kanaler er ikke å få....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...