Gå til innhold

Problemer med SCART til ps3.


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å koble min ps3 i tv'en ved hjelp av et endestykke til SCART kabelen. Av en eller annen grunn kom det hverken bilde eller lyd opp på skjermen, og valgte da å prøve en annen. Det funket fortsatt ikke.

Den første jeg prøvde stammet fra en dvd spiller, mens den andre var fra en ps2.

Tingen er at jeg tok av endestykket tidligere denne uken da tv'en jeg skulle bruke den på hadde single innganger i front om du skjønner.

Det jeg lurer på er om det er forskjell fra endestykke til endestykke? Mulig det er dette som er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva de kalles, men de ser ut som den du har postet bilde av der. Men ikke med den runde inngangen som ikke er fargekodet..

De følger med alle consoller...

PS: Nei den er ikke feil vei! ^^ Det er bare en vei som passer inn i ps3'en..

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
PS: Nei den er ikke feil vei! ^^ Det er bare en vei som passer inn i ps3'en..

9196517[/snapback]

Jeg snakker ikke om hvilken vei den plugges inn, men om hvilken vei signalene går.

Men hvis det er et adapter som følger med en konsoll så må det jo være inn til TV, ikke ut.

Den runde kontakten er forresten S-Video.

Lenke til kommentar

haha :p jeg har også hatt problemer med å få feks bilde og lyd fra parabol-tuneren til reciver og trådløs sender..så sånne "scart-til-gul-rø-hvit"-sak er altså bare enveis dersom du ikke har en med inn/ut-bryter? hm! det er vell ikke noe elektronikk eller neo som helst egentli i den som burde hindre dette?

Endret av viiite
Lenke til kommentar
haha :p jeg har også hatt problemer med å få feks bilde og lyd fra parabol-tuneren til reciver og trådløs sender..så sånne "scart-til-gul-rø-hvit"-sak er altså bare enveis dersom du ikke har en med inn/ut-bryter? hm! det er vell ikke noe elektronikk eller neo som helst egentli i den som burde hindre dette?

9216695[/snapback]

 

 

Det er forskjellige pinner som er inn og ut i Scartkontakten...

Endret av mhw357
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...