DannyVice Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Hei, Som topic sier ønsker jeg meg en ekstern harddisk med 500 gigabyte plass. Helst rundt 1000,- prisklassen. Hardisken må fungere bra på Bærbar. Er det noen som kunne gitt noen gode tips? På forhånd tusen takk Mvh Daniel
Makky Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=74944 Bruk prisguiden når du skal finne en type produkt billigst mulig
DannyVice Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 Jeg så den Men var ingen erfaringer på den. Derfor håpte jeg kanskje noen med erfaringer fra hardisker kunne skrevet Men ellers takk for funnet!
flopflop Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Jeg har WD MyBook 500GB og er veldig fornøyd med den, bortsett fra at den kun går på USB 2 som er for tregt for min smak (de var utsolgt for eSATA-modellen). WD kommer med USB, Firewire, eSATA og Ethernet-tilkobling. Det finnes om ikke annet en del erfaringer å basere seg på med disse modellene
DannyVice Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Jeg har lest et par klager på den hardisken hvis man bruker den på bærbar. Jeg vil unødig gjøre et bomkjøp.
Makky Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Jeg har lest et par klager på den hardisken hvis man bruker den på bærbar. Jeg vil unødig gjøre et bomkjøp. 9200627[/snapback] Er det noen forskjell å koble en disk til usb porten på en stasjonær kontra en bærbar ?!?
DannyVice Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Jeg har lest et par klager på den hardisken hvis man bruker den på bærbar. Jeg vil unødig gjøre et bomkjøp. 9200627[/snapback] Er det noen forskjell å koble en disk til usb porten på en stasjonær kontra en bærbar ?!? 9201254[/snapback] Vet da vel ikke jeg. Men det er folk som har klaget på enkelte hardiskers funksjon til Bærbare på Erfaringer (Prisguiden). Derfor ønsker jeg ikke å gjøre et bomkjøp.
Filla Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 En USB inngang er en USB inngang. Ingen hokus pokus der i gården.
Makky Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Jeg har lest et par klager på den hardisken hvis man bruker den på bærbar. Jeg vil unødig gjøre et bomkjøp. 9200627[/snapback] Er det noen forskjell å koble en disk til usb porten på en stasjonær kontra en bærbar ?!? 9201254[/snapback] Vet da vel ikke jeg. Men det er folk som har klaget på enkelte hardiskers funksjon til Bærbare på Erfaringer (Prisguiden). Derfor ønsker jeg ikke å gjøre et bomkjøp. 9201457[/snapback] Må ha vært noe annet som har vært problemet, og det er alltid lett å skylde på en ny komponent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå