Gå til innhold

Hvor mye plass har du igjen på PS3 ?


Henry9

Anbefalte innlegg

Hvor mye plass har du igjen på PS3 ??

Jeg har 40 GB! Jeg lurer på om det er lite ! Jeg kan da ikke ha brukt 20 GB ! Jeg har bare 4 Demoer ! har ikk fått kjøpt noen spill fra Storen enda Når jeg lagrer noe fra PS2 spill tar det mye mine ?? Tenker bare på at... Siden jeg har 40 GB igjen ! Så kan jo det bli brukt opp fort ?? Heh .. Eller kanskej ikke.. men se da etter 3år ! Jeg må vel bare slette da. Jeg har en del Trailere !

Hvor mye plass har du igjen på PS3 ??

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forøvrig ledig harddiskplass du snakker om her og ikke minne. Det man refererer til som minne er RAM, altså stedet hvor spillene lastets inn under kjøring. Minnet blir tømt hver gang konsollen slåes av og på.

 

På harddisken har jeg 20GB ledig, men ser det ikke som et problem, da jeg har en 250GB ekstern harddisk koblet til.

Lenke til kommentar
Det er forøvrig ledig harddiskplass du snakker om her og ikke minne. Det man refererer til som minne er RAM, altså stedet hvor spillene lastets inn under kjøring. Minnet blir tømt hver gang konsollen slåes av og på.

 

På harddisken har jeg 20GB ledig, men ser det ikke som et problem, da jeg har en 250GB ekstern harddisk koblet til.

9194870[/snapback]

 

Lurt ;)

Hadde vært kult om Sony kunne lage en ekstern harddisk som hadde samme Svarte fargen som Playstation.. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...