Gå til innhold

Samsung LE26R81B, lurt kjøp?


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge gått å tenkt på å skaffe meg en HDTV, og etter og ha lest litt rundt, så har jeg festet mine øyne på denne. Den er passe stor til leiligheten min, og spesifikasjonene ser gode ut. Jeg vet også at den støtter 1:1 pixelmapping via HDMI. Er dette et lurt kjøp? Det jeg hovedsaklig har tenkt å bruke TV'en til, er se på film(via. enten DVD eller PC) og gaming(både denne og forrige generasjon, derfor lurer jeg om f.eks ikke HD konsoller som PS2 og Wii vil se "bra" ut på denne via komponent). TV titting er vel egentlig ikke prioritert. Og kan jeg f.eks få Elkjøp(bor i Bodø) til og skaffe denne for meg, slik at jeg slipper dyr frakt(har ikke de prisgaranti, elelr noe sånt?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da bumper jeg enne, siden det sånn nogenlunde har gått 24 timer siden sist. Var på elkjøp i går, og ble anbefalt denne TV'en. SHG har den til 5100, men de må bestille den først. Er den verdt 5100?

 

EDIT:

Kjøper Tatung. Etter en nøye overveielse, så blir 26" for smått for min leilighet. Trodde ikke dette i utgangspunktet, men etter å ha sett på en rekke 26", så blir det slik.

Endret av Laxaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...