Gå til innhold

Sony Ericsson P1i tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm jeg vet, jeg suger til å forklare.

skal prøve igjen nå... Når man får ny sms, så står det:

 

Ny Melding fra

<avsenderen>

vise nå?

 

men igår fikk jeg

 

<bildet av avsendere>

Ny Melding fra

<avsenderen>

vise nå?

 

 

det er ikke alle det dukker opp bilde av avsenderen når jeg mottar sms

Lenke til kommentar
Har du lagt inn bilde på alle avsendere da? Hvis de ikke har et bilde, kan det jo ikke bli vist=)

9300756[/snapback]

 

tro meg, så lost er jeg ikke. har bilde på absolutt på alle. even kebab, Mc'n, frisør, dnb, coop osv osv..

 

så er det slik at han som sende sms hvor jeg også ser hans avatar, han har 24 bokstavner på navnet, og hele navnet vises.

så er det noen som fx heter "gunnar pettersen", de får jeg ikke opp avatar og navnet blir bare gunnar petter

Endret av Ohny
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan finne et fint ikon for Opera mini ? ser litt stygt ut med et jpg bilde med logoen, med hvit bakgrunn. Hadde sett mye bedre ut med et med transparent bakgrunn så det blenda inn med bakgrunnen.

 

Lurer forresten på om noen her bruker gmail på sin P1i, og hvordan dere har satt det opp. Jeg har nemlig litt problemer med at det fungerer noen ganger, og andre ganger ikke. Har vel fått 3 forskjellige feilmeldinger sålangt og, som stortsett går på at pop serveren ikke godtar login info.

 

===> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=814342&hl= <===

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Bruker alarmen på mobilen som vekkerklokke og min gamle hadde en kjekk snarvei til denne. Har forsøkt å lage en snarvei på min nye P1 også, men aner ikke hvor jeg finner alarmen.

 

Er det noen som kan hjelpe?

9310798[/snapback]

 

Trykk på klokka på "skrivebordet" så kommer du rett til klokka og alarmen,

Lenke til kommentar
Aner ikke. Sjekket nå, jeg har ikke en eneste kontakt med (+) bak seg, Enda jeg har flere kontakter med flere forskjellige nummere, epost osv, så vet ikke helt hva det skal bety jeg.

9311441[/snapback]

 

selvom det er innkommenede eller utgående anrop, så har du ikke (+) bak navnet deres?

 

men da regner jeg med at du får opp avatar av folk som sender deg sms, og hele navnet deres vises?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...