Gå til innhold

skal starte med wow hva er kulest


Anbefalte innlegg

Mye tull i denne tråden!

 

Det viktigste er at du leser om de forskjellige klassene og prøver deg fram litt. Spørr etter erfaringer.

 

Selv er jeg mage og er veldig fornøyd med det, selv om jeg noen ganger skulle ønske jeg var en imba warlock =)

 

 

Lykke til med spillet!

 

P.S.

Skal du ligne på Master Chief så burde du kanskje spille halo istede ;P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mye tull i denne tråden!

9191883[/snapback]

 

 

pleier å være det i tråder som denne, men er jo sånn det er når folk ikke klarer å velge selv. da kommer alle med utspill om hva de synes er best, både i klasser og speccs.

 

og det må da være mulig å lese gjenom de andre hva skal jeg velge trådene, det lages jo nesten flere daglig.

Lenke til kommentar

Warlock er FOTM-class. Easymode-klasser blir ofte det.

 

Skulle jeg ha rollet noe i dag ville jeg ha satset på druid, det gir en slags frihetsfølelse som ingen andre klasser har (kult lxm).

 

Ellers er en velutstyrt warrior med et stort våpen ganske kult så lenge du ikke befinner deg på "the receiving end", som det heter på nynorsk.

Lenke til kommentar
Velg ikke warr i hvertfall! kjipeste mest underpowra classen ever!

 

Eller overpowra, hm....

Trodde ikke det var mulig å crite først 6k så 4k på ett sekund, så deise inn noen 5k crits etter det. Jeg er hunter, og det er tur i parken for dem. Hvis jeg kommer meg litt unna, så tar de bare intercept om og om igjen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Velg ikke warr i hvertfall! kjipeste mest underpowra classen ever!

 

Eller overpowra, hm....

Trodde ikke det var mulig å crite først 6k så 4k på ett sekund, så deise inn noen 5k crits etter det. Jeg er hunter, og det er tur i parken for dem. Hvis jeg kommer meg litt unna, så tar de bare intercept om og om igjen

9217019[/snapback]

 

Med warr (og rogue) er det slik at siden de er så gear avhengige, er de håpløse å spille på hvis du ikke har veldig bra gear! Først da blir warr owerpowera. Det tar tid å skaffe seg bra gear, og den tiden er kjeeeeedelig med warr...

Jeg innrømmer at warrior er dritbra med dritbra gear, men det er rett og sltt ikke verdt å prøve å få det (synes jeg :))

 

Til Inxs: Jeg har spillt lenge på warrior og rogue og synes det er veldig kjipt. Spillt noe på en hunter og elsker det allerede. Har spillt lock, mage, druid, og priest på test og liker alle mye bedre enn warr og rogue. Men smak og behag :)

Lenke til kommentar

Spør kompisen din hva han vil være, da.

Vil han heale (en som utfører magi så helsen til de som blir slått på blir fylt opp igjen), vil han tanke (en tank er en som får et dyr til å slå på seg. Dette gjøres ved å bygge opp aggro, altså at dyret fokuserer bare på tanken) eller dps (dps er de som gjør skaden på dyra, man har både magi-dps, ranged-dps og melee-dps.)?

 

Først må han finne ut hva han vil være, så kan han titte på classes.

Lenke til kommentar

Velg det du vil være selv. Jeg klarer f.eks kun å spille caster classes (priest og mage i mitt tilfelle), synes det er utrolig kjedelig med melee (slik var det for meg i Diablo I/II også). Men selv om jeg kun liker casters, så kan ikke jeg anbefale deg det med sikkerhet. For alt jeg vet er kanskje det å denge folk med en svær øks det morsomste du vet.

 

Hvis du er veldig usikker, kan kanskje druid være en klasse for deg. Der har man mange muligheter. Tank, caster, melee dps og healer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...