kimare Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg ser dette er merket med 7 år, men passer det virkelig for en 7-åring? Vi prøver å skåne ham for de råeste spillene. Endret 1. august 2007 av kimare
Zithor Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg har ikke spilt det så mye, men i forhold til de andre PoP spillene er vel dette den minst voldelige av de selv om du må gå rundt å drepe "demoner". (Husker jeg rett, husker ikke akkuratt navnet på de.) Men spillet er vel litt mer puzzle enn action. Ble litt overrasket over at det faktisk er 7 års aldersgrense på det, det har jeg faktisk aldri lagt merke til. Gamespot review Om dette kan være noe hjelp i. Endret 1. august 2007 av Zithor
Batnobbit Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Har ikke prøvd pop men Har du vudert Kingdom Hearts? Fantastisk spill som passer for alle.
KayAU Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 På mitt Sands of Time står det 12+, ikkje 7. Og du drep ikkje berre demonar i spelet, heile første brett er det soldatar du slest mot. Trur ikkje dette passar for ein 7-åring. Stiller meg forøvrig bak forslaget om Kingdom Hearts som eit alternativ. Eit veldig bra spel, med 7-årsgrense, men som òg passar for eldre spelarar. Kay
kimare Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Pussig nok er Pegi-ratingen på PS2 utgaven 12+ og xbox utgaven 7+ Jeg regner med at spillene er identiske, utfra bildene på gamespot er ikke Prince of Persia aktuelt enda. Vi har xbox dermed er Kingdom Hearts ikke aktuelt. Men jeg tar gjerne i mot tips til andre spill, helst noen som finnes på xbox Om de er gamle og utgåtte gjør ingenting på ebay finner man det meste. Spill han har likt/ liker: Rayman 3 Lego Star Wars 1 og 2 Ty the tasmanian tiger og Sonic har ikke fenget like mye.
Gormers Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 (endret) Vel det er ikke så ille, men i begynnelsen av spillet sloss du mot mennesker, og ikke monstre. Og du ser en bitte liten dose blod. Hovedpersonen kan også bli spiddet på pigger hvis du ikke er forsiktig. Den XBOX utgaven du viser der tror jeg er den første utgaven (jeg har den og og fikk det for 150kr ikke mange måneder etter lanseringen på elkjøp) Hvis jeg husker riktig finnes det en senere versjon med ett eller annet xbox live saker aktivert, og man kan få tak i "prince of persia 2" i det spillet, noe man ikke kan i det gamle. Kan hende at den er 12+ Et par XBOX spill jeg kan anbefale er vel kanskje crash bandicoot spillene, selv om vanskelighets graden er veldig høy noen ganger (spesielt i TWINSANITY er den så ubalansert at det er til å le av.) Et annet spill som har 7+ er beyond good and evil, som jeg anbefaler varmt. Spillet kan kanskje være en smule skummelt for en syv åring, men det er ikke slik at du skal skyte snille eller noe sånt. Jeg synes at aldersgrensen passer til spillet ihvertfall. Endret 4. august 2007 av gormers
Dragoncrest Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Grabbed by the ghoulies er vel trygt for en 7 åring, er også et ganske morsomt spill, selv om det ikke er Rare på sitt beste. Stiller meg også bak forslaget om Beyond good & evil, selv om det i bunn og grunn er greit å ha litt engelsk kunnskaper i det spillet. Kan også anbefale følgende av Xbox spill som er trygge for en 7 åring : Rallisport Challenge 2, Project gotham racing 1 + 2, MotoGp 2, SSX spillene, Burnout spillene og Disney's Extreme Skate Adventure. Kanskje Finding Nemo, Wallace & Gromit: Curse of the Were-Rabbit, Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex, Ice Age 2: The Meltdown, Over the Hedge og Harry Potter spillene kan være noe også.
Gormers Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Opprag Nemo er veldig vanskelig XD, men det er på norsk. SSX 3 er veldig bra ja, og de barna jeg kjenner har hatt veldig mye glede av noen av harry potter spillene (spesielt harry potter og fangen fra askaban)
Daisy Chain Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 God kveld. Kanskje dere kunne vurdere en emulator? Fyr opp gmle C64 klassikere som Giana Sisters, Wonder Boy osv osv, Dette burde holde han i aktivitet i laaaang tid.
nosync Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 (endret) Søsteren min kjøpte det der "Buzz Junior" til hennes unger, og de digger det vilt. Full av masse små spill og morro for alle. Endret 4. august 2007 av nosync
Dragoncrest Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Søsteren min kjøpte det der "Buzz Junior" til hennes unger, og de digger det vilt. Full av masse små spill og morro for alle. 9209621[/snapback] Buzz er ikke på Xbox
Snorre Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Har se,v spilt Prince of Persia: Sands of Time for noen år siden. Spillet har stort fokus på puzzle (oppgave-løsning om du vil). Som for eksempel hvordan du kommer deg forbi en haug feller av forskjellig slag. Det er en del slossing i spillet, men lite blod. Jeg er usikker på om det er lurt å la en syvåring få løpe rundt å drepe monstre/mennesker i spill, men det er ikke veldig voldelig dette spillet. Jeg ville nok kanskje ventet til han ble ti år eller noe slikt.
mESA Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Trur PoP er litt vanskelig for en gutt på 7 år Hender at jeg gir opp :|
RoverS90 Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Trur PoP er litt vanskelig for en gutt på 7 år Hender at jeg gir opp :| 9229816[/snapback] Støtter den. Spiller igjennom det nå og jeg tror det vil være i overkant vansklig og voldelig for en sjuåring.
Gormers Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 (endret) Så vanskelig var det vel ikke vel. Synes heller det burde være flere vanskelighetsgrader i spillet for å utfordre dem som har spilt gjennom spillet en gang. en 9-åring jeg kjenner kom seg ganske langt i spillet. Endret 7. august 2007 av gormers
Keikz Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Ville vel si at Prince of Persia kan bli litt mye for en 7 åring... Satt å spilte Prince of Persia: Warrior Within igår, nej å nej så sykt gøy å ta speed kill... Men vet ikkje om det e ca det samme med gore og sånn, men warrior within blir litt mer sånn puzzle enn action da, bassert på action og vanskelighets grad så sier eg vel 9+... Andre spill til xBox? Som oftest funker film spill for barn, sånn som Harry Potter og slikt. Barnespill en litt fet side som kanskje funker til å finne xBox spill til ungen. Playstation og nintendo har faktisk bedre spill utvalg for barn, men noen spill som eg skal ha hørt e på xBox og funker til barn i 7 års alderen: Fifa serien kanskje:) (første spillet eg fikk til min Playstation ^^(de har det til xBox også) Blinx serien, og slutter av med Kung Fu Chaos... litt usikker på Kung Fu Chaos, siden det blir et 12+ spill... Men det e null blood, og du sloss mot dinosaurer og monstre (ingenting creapy) kan kanskje funke som super mario replacement Men vil støtte det som ble sagt om emulator.. perhaps nintendo 64 emulator med super mario hehe lykke til med søket
kimare Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Takker for mange gode forslag. Siden Harry Potter pt er sengelektyre for gutten passer det i grunn bra med et Harry Potter spill. http://www.gamespot.com/search.html?type=1...r+xbox&x=54&y=9
Gormers Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Ja de fleste av harry potter spilla har funket bra for en jeg kjenner. Men du bør ihvertfall unngå det først blinx spillet. Jeg har ikke engang klart å komme halvveis i det.
hodesleng Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Manhunt eller postal2 burde være perfekt. 9207106[/snapback] ja, de bør krøkkes tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå