Gå til innhold

Hvor kan man få tak i hele MGS serien?


Bastian90

Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikke spilt disse spillene før :blush:  Men har lyst til å spille disse før MGS4 kommer... Dessverre har jeg hverken PS1 eller PS2 tilgjengelig lenger så jeg er litt lost på det punktet..

Du kan spille dem på PS3 om du får tak i dem, har selv spilt igjennom både MGS2 og 3 på PS3, MGS3 har noen problemer, men MGS2 kjører helt fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ute etter Mgs2 Solid Snake us version, men vgp selger ikke !

9193929[/snapback]

 

Hvorfor MÅ du ha ntsc?? takler ikke tv`n din pal?? Eller er du en av de få som ikke har chip i ps2`n? Chip er jo i teorien gratis, og har jo så mange fordeler, at det bare er tull å ikke skaffe seg chip...

 

Jeg har som sagt hele MGS serien (psx og ps2) og selger dem gjerne...

Lenke til kommentar
Jeg er ute etter Mgs2 Solid Snake us version, men vgp selger ikke !

9193929[/snapback]

 

Hvorfor MÅ du ha ntsc?? takler ikke tv`n din pal?? Eller er du en av de få som ikke har chip i ps2`n? Chip er jo i teorien gratis, og har jo så mange fordeler, at det bare er tull å ikke skaffe seg chip...

 

Jeg har som sagt hele MGS serien (psx og ps2) og selger dem gjerne...

9195008[/snapback]

 

Har Ps3 da sone 1 da, hvis noen vet om et sted de selger eller har en ntsc versjon av spillet PM me-.

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å vite hvilket spill du er ute etter dog..."Metal Gear 2: Solid Snake" ble ikke lansert her i vesten da det kom i 1990, og såvidt jeg vet ble det lansert her for første gang sammen med Metal Gear Solid 3: Subsistence i fjor(?). Hvis det er "MGS 2" du er ute etter så heter det "Sons of Liberty"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...