Gå til innhold

Styr unna denne nettbutikken.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Enig. Skal ta meg tid og sende dem en mail. Å gå videre derifra. Endra tittelen på tråden og bare så det er sakt.

Endret av BanAnus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har faktisk bestilt 3 spill og en film derfra, og alt jeg har fått innen 2-3 dager og perfekt stand :) men det skal sies at jeg bare har bestilt 360-spill til 199 kr, ikke forhåndsbestilt noe eller kjøpt helt nye spill. men enig med resten, burde sende en mail å opplyse dem om dette.

Skrevet

Har bestilt derfra flere ganger. Aldri hatt noen problemer med noen ting. Varene har jeg fått kort tid etter at ordren ble lagt inn. Er vel litt drøyt å fraråde folk denne siden, pga av en tittel står oppført til feil format? Kan jo for alt dere vet bare være en glipp.

Skrevet

Jeg har bestilt mange filmer og spill fra playx.no uten problemer med plettfrie varer og rask levering, og kan trygt anbefale dem.

MEN et viktig forbehold!

Siden lageret ligger i Danmark må man ikke bestille noe som koster mer enn 199,- pr. stk. hvis man vil unngå fortollingsgebyr og norsk mva. Da blir det raskt billigere å kjøpe f.eks. spill i butikk til fullpris.

På grunn av dette har jeg aldri brydd meg om nye spill de ha annonsert.

Ofte sjekker jeg priser på spill med prisguiden til gamer.no. Eneste problemet der er at man ikke får med seg alle tilbud/nettbutikker.

Skal man bestille noen som koster over 199,- kan man sjekke ut zailor.no som i bunn og grunn er samme nettbutikk, men med lager i Norge. Utvalget vil være litt forskjellig, og prisene litt høyere.

Skrevet (endret)

Hvis du ser på spill hos http://www.playx.com/ så skjønner jeg du syns det er litt "dodgy" ja.

www.playx.no derimot... :)

Har kjøpt en 8-9 dvd'er fra playx.no, og er sånn halvveis fornøyd. En må selvsagt ta i betraktning at "man får det man betaler for" - men var litt missfornøyd da jeg fikk ALI G IN DA HOUSE med stor tekst over alt "LEIEFILM - KUN TIL UTLEIE" på coveret og dvd'n.

Endret av mar1u5
Skrevet

Crysis @ www.playx.no:

Maskintype: Xbox 360

Kategorier: First person shooter

Onlineplay: Nei

Aldersgrense: Fra 16 år

Utvikler:

Produksjonsår: 2007

Det ER onlineplay i Crysis.. :nei:

Skrevet

En del rar prissetting som hopper litt jojo til tider på den siden, men har bestilt en del 360-spill derifra uten noen form for problemer. Synes egentlig det er litt drøyt å gå ut og advare alle andre mot å bruke denne siden, da jeg vil tippe at de fleste nordmenn som handler på en dansk webshop kun er ute etter tilbudsvarene som sniker seg under 200-kronersgrensa, ikke forhåndsbestilling av nye spill.

Ellers er det som nevnt før ikke rart at du synes det er litt dodgy inne på playx.com ;)

Skrevet

Jeg forhåndsbestile GTA San andreas fra playx. Fikk det jaggu dagen etter lanseringsdato. Så det var jo kjempegreier. Men dette er jo 2 år siden. Kan hende ting har forandret seg.

Skrevet

Bestilte en del spill av dem før i tiden når de befant seg i Norge. Hadde aldri noe særlig med problemer med dem, utenom kanskje at et spill engang som kom litt vel sent, men så var de også eneste plassen jeg fant spillet jeg lette etter.

At de er litt vel uvitendes om spill er for min del ikke en grunn til å ikke bestille spill derfra, da min første prioritet når jeg kjøper spill er prisen. Litt dritt hvis de trekker penger for Crysis og det aldri kommer, men tror nok pengene ville blitt betalt tilbake.

Skrevet

Er playx.no og playx.com en del av den samme "kjeden"? Jeg har i hvert fall bare hatt positive opplevelser med playx.no. Fikk Suikoden Tactics nytt og forseglet for 66 kr og Suikoden V for 199(prisen var satt før spillet var lansert til og med) og leveringen er rask.

Skrevet

Dessverre så måtte jeg gi etter, ettersom PlayX.no er en av de to eneste norske webshoppene som selger Halo 3 Legendary Edition via forhåndsbestilling.

Skrevet (endret)

De driver med dette på en del produkter.

Mens jeg blar igjennom nettsiden om ting som skal komme den nærmeste tid så har playx.com lagt ut Crysis til xbox360 for salg til 559kr. Dem har til og med lagt inn en liten rabatt så dette virket veldig "gjennom tenkt ut"

Ikke at det er så stor deal egentlig, men det er nok for meg til å prøve å holde meg unna.

EDIT: Dealen er at de har en del produkter som aldri har blitt lansert, eller snakket om engang.

Endret av Lakus
Skrevet (endret)
MEN et viktig forbehold!

Siden lageret ligger i Danmark må man ikke bestille noe som koster mer enn 199,- pr. stk. hvis man vil unngå fortollingsgebyr og norsk mva. Da blir det raskt billigere å .

9197052[/snapback]

mener jeg har lest i annen tråd at du kan bestille for over 200kr og unngå toll, en eller annen avtale som playx har gjort med et norsk firma.

Hvorfor jeg skal styre unna playx.no skjønner jeg ikke helt.

Endret av JoeCamel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...