Gå til innhold

XP SP3 bekreftet


Anbefalte innlegg

Skal vurdere Vista når det har kommet en Servicepack til den og en ser hvorden det funker for folk da. Men intill videre sitter jeg med 2000/XP på maskinene mine.

9244105[/snapback]

Jepp, akkurat det samme skal jeg gjøre. ER strålene fornøyd med XP, så ser ikke noen spesiell grunn til å oppdatere til Vista enda. Skaffer med det mest sannsynligvis når jeg kjøper et DX10 kort ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gir  nå dx10 så mye bedre bilde at det er noen vits med  vista ?

her  er  det  Microsoft som bestemmer.

9244563[/snapback]

Du kan jo se etter spillprodusenter som bruker OpenGL istedenfor DirectX. Da slipper man Vista og DX10-kjaset.

 

iD bruker bare OpenGL og du kan fullt utnytte nyeste "DirectX 10"-kort med OpenGL.

Lenke til kommentar
Det finnes smarter måter å utvikle seg fremover på og samtidig ta betalt for det. Nye versjoner betyr unødvendige arbeidskostnader.

9239337[/snapback]

Dette skjønte jeg ikke. Fyren jeg siterte mente det var nærmest kriminelt at hardware-, software-, og OS-produsentene utviklet nye produkter. Du mener altså at det finnes smartere måter å tjene penger på enn dette? Vel, det gjør det sikkert, men nyere versjoner av produkter betyr også at vi kan få en bedre hverdag, mer effektivt bruk av PC og en mer miljøvennlig industri. Utrolig innlysende og synes i og for seg dette ble en fullstendig unødvendig sidediskusjon.

9240334[/snapback]

Hadde jeg syntes det var unødvendig å kommentere det så hadde jeg ikke gjort det. Du ga et inntrykk av at stadig nye versjoner bare er flotte saker. Jeg mener stadig nye versjoner er en dårlig vei å gå som medfører mange indirekte kostnader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...