Gå til innhold

IKT Servicefag, hva går det ut på?


salah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det høres jææævla chill ut jeg ass..

er interessert i PC og da i ikt. men fri er også digg....

Ikt er utrolig chill. Men om man kan endel om PC (over stadiet ved å installere drivere, fjerne virus osv.) Så kan IKT virke litt kjedelig, man går gjennom veldig mye stoff man kan fra før. Er en lett linje for å få gode karrakterer, kan få en 5er uten å prøve f.eks.

 

Så ikt er linja for deg om du har lyst å slappe litt av et år, men samtidig få greie karrakterer :)

Lenke til kommentar

Gonzo2: Helt klart. Jeg forberedte en muntlig/praktisk prøve med ca. 20 siders løsnings-forslag. Når jeg tok prøven var jeg trøtt som fy pga. kun 4 timers søvn, og hadde sittet en god stund utenfor klasserommet å ventet så var halv-veis i søvne hele prøven. Prøven tok meg 5 min. og endte opp med en 5er.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Gonzo2: Helt klart. Jeg forberedte en muntlig/praktisk prøve med ca. 20 siders løsnings-forslag. Når jeg tok prøven var jeg trøtt som fy pga. kun 4 timers søvn, og hadde sittet en god stund utenfor klasserommet å ventet så var halv-veis i søvne hele prøven. Prøven tok meg 5 min. og endte opp med en 5er.

Haha! Var på Rælingen i dag, skulle ditt fordi jeg skulle ta opp Naturfag, examen..

Og fikk fyldige historier om han Tyrker læreren (Iraner var han faktisk)...Men han virker feeett....

Uansett, dere på rælingen får jo en Dell PC verdt kroner 16000 kroner....altså låne den..

Hvilke spesifikasjoner er det på den? Duger den til Bf2 osv? Får man låne den med seg hjem osv?

Lenke til kommentar
Uansett, dere på rælingen får jo en Dell PC verdt kroner 16000 kroner....altså låne den..

Hvilke spesifikasjoner er det på den? Duger den til Bf2 osv? Får man låne den med seg hjem osv?

16000 my ass! De ble kjøpt for 8K stykket.

Intel Core2 Duo T7300 2.0 GHz

2GB PC5300 DDR2-RAM

160GB 5400 RPM

nVidia 8600M GT

 

Det er en i klassen som spille Crysis med den, så ganske god er den da. :)

Har den på benken ved siden av meg her. Dual-booter Ubuntu og XP på den. Ubuntu hjemme, XP på skolen.

Lenke til kommentar
Uansett, dere på rælingen får jo en Dell PC verdt kroner 16000 kroner....altså låne den..

Hvilke spesifikasjoner er det på den? Duger den til Bf2 osv? Får man låne den med seg hjem osv?

16000 my ass! De ble kjøpt for 8K stykket.

Intel Core2 Duo T7300 2.0 GHz

2GB PC5300 DDR2-RAM

160GB 5400 RPM

nVidia 8600M GT

 

Det er en i klassen som spille Crysis med den, så ganske god er den da. :)

Har den på benken ved siden av meg her. Dual-booter Ubuntu og XP på den. Ubuntu hjemme, XP på skolen.

Hehe, skolen får vel PC-en billigere siden de er skole og fordi de kjøper flere enn 1 stk....

Uansett....Høres som en rimelig bra Bærbar Pc ihvertfall......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...