Gå til innhold

World of Warcraft : Wrath of the Lich King


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, jeg for min del synes ikke vi skal syte.

 

 

 

 

World of Warcraft lever, å det vil det fortsette med.

Blizzard bryr seg. At de tjener penger er selvsagt. Men World of Warcraft er et bra spill, å jeg har hatt mange timer med det hvor jeg bare tenker med meg selv "ååh, dette er bra. Nå har jeg det bra!"

 

Så skål for blizzard, å håper vi alle fryser en del i de nye områdene når den nye expansion kommer.. :!:

Lenke til kommentar

Nei dette bliri kke slutten arthas er ikke på topp 10 lista over sterkeste i wow verdenen. kil jaden, sargeras elune, naga dronningen de er sterkere en arthas-lich king, blir nok minst 2-3 expansioner til. 1 som vil omhandle emerald dream tror jeg, og 1 som vil omhandle maelstorm.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
men er dette da den siste ekspansion packen som kommer ut da?

 

Tilgi meg min begrensede Warcraft lore viten, men er ikke Arthas

the main badass i Warcraft 3?

 

For om han er siste bossen i den nye expansion, har vi ikke da tatt livet av det meste?

:hmm:

9207678[/snapback]

 

 

Er ikke sikker men tror ikke Illidan er den siste av The burning legion, tror det er noen flere av de. Sjefen til han som døde på "The world tree" i WC3 eller no.

Lenke til kommentar

For å si det sånn: C'thun er ikke den eneste gamle guden som ligger og ruger i en eller annen hule.

 

Som neoman sier - med unntak av ideen om at Elune skal gjøres om til en raid boss - de skal vel kanskje ned i The Maelstrom og knerte Azshara, rote rundt i Emerald Dream slik at man får avsatt Staghelm og gjeninnsatt Stormrage, finne ut hva som har skjedd i Gilneas (og enkelte andre deler av den gamle verden som ikke er kommet med på kartet enda) de siste årene, besøke Undermine og The South Seas, og fåglarna vet hva annet jeg har glemt.

 

Nok å ta av, iallefall.

Lenke til kommentar
Bare meg som synes at dette kommer fort? Virker mye som om det er en krampetrekning pga allt snakket om AoC/warhammer :) Men de gjør mye riktig, mye av dette har jeg ønsket meg <3

9207726[/snapback]

 

 

Ja enig, jeg synes også det kommer alt for fort, er ikke lenge siden mitt guild tok ned magtherion og Void Reaver for første gang. Så nå blir det litt dejavu med tanke på pre tbc, når vi var på 4. eller 5. boss i naxxaramas så var det igjen 1 måned til expansion kom. Vi fikk alldrig prøvd kel'thuzad eller noen andre kjeltringer etter 4. boss fordi folk så ikke poenget. Blir vel noe av det samme bare at nå kommer vi til å gå glipp av 1 eller 2 instance, siden det helt sikkert kommer noen nye instance for å tilfredstille stakkarne som er ferdig med mount hyjal.

 

Forresten noen som vet om AoC eller Warhammer er noe bra? ;)

Lenke til kommentar
Forresten noen som vet om AoC eller Warhammer er noe bra? ;)

9207944[/snapback]

 

Så frem til AoC, som skulle ha ett revolusjonerende kamp system.

Gi og med at du kamper 99% av tiden, så var jeg spendt på dette.

 

Men alle jeg har snakket med, som har prøvd BETA'en, sier at kamp systemet er dårligere enn det kjente kamp systemet vi finner i blant annet WoW og Lotro.

 

Og hvis kamp systemet i AoC feiler, kan jeg nok glemme det spillet.

Håper på å få testet BETA da, så jeg kan prøve det ut selv, før jeg tar min endelige avgjørelse

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Forresten noen som vet om AoC eller Warhammer er noe bra? ;)

9207944[/snapback]

 

Så frem til AoC, som skulle ha ett revolusjonerende kamp system.

Gi og med at du kamper 99% av tiden, så var jeg spendt på dette.

 

Men alle jeg har snakket med, som har prøvd BETA'en, sier at kamp systemet er dårligere enn det kjente kamp systemet vi finner i blant annet WoW og Lotro.

9207987[/snapback]

 

Dette er oppsiktsvekkende, hvis noen ikke fikk det med seg, siden dette kampsystem gjerne omtales som det som skal revolusjonere sjangeren.

Hvis det han sier viser seg å stemme ved release, blir det nok likkonger og ikke barbari på meg i 2008. Greit å ha valgmuligheter uansett.

 

Edited fordi jeg ikke kan stave i dag. 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Lotro er da ett greit alternativ :)

Dog kanskje for likt..

 

Uansett. Når flere expansion pack's angår, så husker jeg at det var nevnt noe om at Blizzard Entertainment skulle avsløre flere enn en expansion pack til WoW på Blizzcon, selvsagt ikke noen detaljer rundt de som måtte kommer etter denne.

Men hvor mange de regnet med at det skulle bli totalt, og hvor lang tid det skulle være imellom dem. Hørte at Blizzard selv ønsket å ha 1år imellom hver utgivelse.

 

Men kilden for dette aner jeg ikke hvor kommer fra, så umulig å si hvor seriøst vi skal ta det. Men det virket som planen var 3-4 expansion pack's til (da tror jeg Wrath of the Lich King telles som en av dem), og at det skulle være 1års mellomrom mellom hver expansion pack ble utgitt.

Lenke til kommentar
Lotro er da ett greit alternativ :)

Dog kanskje for likt..

 

Uansett. Når flere expansion pack's angår, så husker jeg at det var nevnt noe om at Blizzard Entertainment skulle avsløre flere enn en expansion pack til WoW på Blizzcon, selvsagt ikke noen detaljer rundt de som måtte kommer etter denne.

Men hvor mange de regnet med at det skulle bli totalt, og hvor lang tid det skulle være imellom dem. Hørte at Blizzard selv ønsket å ha 1år imellom hver utgivelse.

 

Men kilden for dette aner jeg ikke hvor kommer fra, så umulig å si hvor seriøst vi skal ta det. Men det virket som planen var 3-4 expansion pack's til (da tror jeg Wrath of the Lich King telles som en av dem), og at det skulle være 1års mellomrom mellom hver expansion pack ble utgitt.

9208475[/snapback]

 

 

LOTRO ekke på tale om jeg spillet, spillet har jo ikke pvp en gang,

og jeg har lest sinnsykt mye om AOC og mange tror det kommer til å bli en Døgn flue, altså morro 2-3 månder som det er morro så dabber det av, som EQ2 f.eks

Lenke til kommentar
This news will be updated with all infos provided by BlizzCon Day 2.

 

Reminder for BlizzCon last day: Livestream | Schedule (Current Time in Anaheim - BlizzCon)

 

BlizzCon Day 2

 

BlizzCon PVP Panel

 

The future of Battlegrounds

- In AV, players won't spawn in the cave until there's nowhere else to spawn

- They are going to give the players ability to report other players for being AFK, like the spam reports (Once enough players have reported that person, and a debuff appears that only goes away when they show up in combat. If they don't get into combat, another debuff which makes them have no honor gain.)

- Honor distribution will change-- more honor gain near end of the BG, which should push people forward.

- They will reintroduce queueing as a group for AV.

- They're considering going toward a model where players can choose different sizes of the same battleground-- 15v15 or 20v20.

- They are thinking about Guild Battlegrounds-- letting guilds challenge each other, and joining up a battleground as a guild, even tracking a rating for the guild in a certain BG.

 

Arenas

- There's going to be a rating requirement to buy an arena weapon (might be season 3).

- With season 3, you'll see season 1 gear become available through the honor system.

 

Creating 19 and 29 Arenas?

We're considering it-- the problems are rewards for it, and player demand for it.

 

Rewards for turning in Battleground marks?

The marks are really there to encourage people to move around from BG to BG. We'll probably add more things that you can get for your marks. Rep probably won't be one of them, because we don't think right now that the rep is worth much.

 

Where is the arena server where we have pregenerated character and can choose our opponents?

We're doing that with actual tournaments-- pregenerated characters that can play any kind of match you need. What we may integrate is allowing teams to match up their choice to practice, as a skirmish.

 

Why is resilience missing on the Paladin PvP sets?

Season 3 set does have resilience. We won't change the older sets, because players bought them knowing what they were.

 

Make rogues more viable for 5v5?

We're going to include mobility improvements, and more utility. Sap is useless there, and we'll look at that.

 

Nå begynner det å se virkelig bra ut..

 

- Arena 1 gear gjennom honor systemet blir veldig nice.

- Ingen mer whining på den uber spelldmg daggern for casual spilling mer.

- Køing som gruppe i AV er bra for de som faktisk spiller en del pvp, men blir verre for casuals.

- De tar grep mot leeching..

 

Kjempebra forandringer.

Lenke til kommentar
Utrolig mange her som ikke liker økt level-cap bare fordi det gearet man nå har skaffet, blir dårlig til den tid man når 80, virker som alle her i grunn bare tenker på PVP, og overseer PVE delen av spillet, det å oppleve encounters, få ta ned bosser som man kjenner igjen fra loren osv. Tror ikke de seriøse raiderne som allerede er ferdig med Hyjal osv, bryr seg så mye om gearet sitt osv, de tenker heller på å ha det litt kult, få oppleve ting osv, men ikke vet jeg.

9203223[/snapback]

 

 

well, dooooh... tier 5->6

season 1 glad set -> season 2 glad set

 

ALT gear blir dritt uansett.. så ser ikke helt hva du mener...

9203903[/snapback]

Hahaha, ser man det. Gear gear gear gear, eneste noen folk får glede av :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...