Attchar Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hei! Jeg har lagd en ny Land Texture med GIMP og lagret den som en dds fil. Men når jeg har skrudd på construction set og går på "Miscellaenous - LandTextures" og høyre-klikker på en textur og velger "new" så får jeg opp et vindu hvor jeg skal skrive ID osv til texturen. Jeg skriver ID'en, også må jeg legge til selve dds filen. Men når jeg trykker på "add image file" og velger texturen min, får jeg bare denne feilmeldingen: Invalid directory. Hva betyr dette? Og hvordan får jeg fikset det? Hver så snill å svar fort! EDIT: Det er oblivion det er snakk om! Endret 31. juli 2007 av Attchar
Kenny Bones Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Har sikkert noe med at filen må ligge på riktig sted? Aner ikke jeg.. Prøv å registrer deg på elderscrolls-forumet og spør der? De har ihvertfall veldig peiling på Construction Set.
MiSP Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Jeg vil også anbefale deg å spørre på det offisielle forumet, du får sikkert mer hjelp der. Jeg sier ikke at folk her på forumet ikke har peil på Construction Set, men det er sjelden et samtaleemne, og de få trådene som har dukket opp tror jeg ikke har fått så mye hjelp her. (Correct me if I'm wrong...) Uansett, du får nok rask og god hjelp på det offisielle forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå