Gå til innhold

Talkmore kjøpt opp av Telenor?


Anbefalte innlegg

Leser her at Talkmore er kjøpt opp av Telenor: http://e24.no/it/article1912362.ece

 

Handelen granskes nå av Konkurransetilsynet, men om denne overtakelsen av Talkmore går i boks, så må jeg finne meg en annen operatør.. jeg har nemlig sverget høyt og hellig at jeg aldri igjen skal betale penger til Telenor eller selskaper som de eier.

 

Noen som har tips om en operatør som er lik Talkmore? Telmore var jo en stund på banen, men ble spist opp av Talkmore...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har noextra på www.noextra.no leste et sted at de ble derevet av agder energi..er vel det samme som talkmore,tror begge kan brukes i utlandet og har det samme av tilleggstjenester..

 

når får talkmore nye simkort fra telenor da,eller er dette noe som det må betales for?

Lenke til kommentar
du har noextra på www.noextra.no leste et sted at de ble derevet av agder energi..er vel det samme som talkmore,tror begge kan brukes i utlandet og har det samme av tilleggstjenester..

 

når får talkmore nye simkort fra telenor da,eller er dette noe som det må betales for?

9183518[/snapback]

 

Foreløpig er oppkjøpet på is, til Konkurransetilsynet har tatt en avgjørelse basert på dokumentasjonen de får fra Telenor. Så inntil en eller annen gang ut i 4 kvartal skjer det ikke et oppkjøp engang. Den tid den sorg - vent og se om det blir et kjøp før man bekymrer seg ;)

Lenke til kommentar
Leser her at Talkmore er kjøpt opp av Telenor: http://e24.no/it/article1912362.ece

 

Handelen granskes nå av Konkurransetilsynet, men om denne overtakelsen av Talkmore går i boks, så må jeg finne meg en annen operatør.. jeg har nemlig sverget høyt og hellig at jeg aldri igjen skal betale penger til Telenor eller selskaper som de eier.

 

Noen som har tips om en operatør som er lik Talkmore? Telmore var jo en stund på banen, men ble spist opp av Talkmore...

9181705[/snapback]

 

Bare husk at du da ikke kan bruke de som leverer ADSL eller noen operatører som bruker Telenor sitt mobilnett.

 

Så da må du se etter operatører som bruker Netcom eller Network Norway sitt nett. og på Bredbånd har du vell egentlig kun Canal Digital via kabelTV eller Lyse sitt fibernett om du vil HELT unngå Telenor :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...