Gå til innhold

Trenger en oppdatert sportstelefon


Anbefalte innlegg

Bruksområde:

Ute etter en driftssikker mobil som takler å være med meg ute en uke. Den bør altså være robust, og i så måte har jeg vært fornøyd med min 3200 som jeg fremdeles har. Så var det driftssikkerheten; den bør absolutt kunne ringe i kuldegrader, stille sterkt på dekning og helst kunne ta ekstern batteristrømforsyning (ellers mekker jeg det selv som før). Takler ikke knoteknapper for jeg skriver mye sms.

 

Er ellers vant med å kjøre operamini for å finne telefonnummere og kart, men bruker det ikke til å lese epost eller sørfe på.

 

Pris:

*Øvre grense er 4000 kr

 

Abonnement: Ja/Nei

Pga. dekningen i fjellheimen er telenorbaserte operatører eneste valg.

 

Merke:

Nokia, Sony Ericsson foretrukket

 

Klasse:

*Grunnleggende - (f.eks Nokia 1112)

*Musikk - (f.eks Sony Ericsson W-serie)

*Sport - (f.eks Nokia 5500)

 

Form:

*Format - Candybar helst

*Vekt - ikke viktig

 

Skjerm:

*Størrelse Ja

*Oppløsning Nei

*Trykkskjerm Nei

 

Andre funksjoner:

*EDGE Ja/Nei

*UTMS (3G) Ja/Nei

*HSDPA (Super-3G) Nei

*Wi-Fi (WLAN) Nei

*Infrarød Nei

*Bluetooth Ja - for headset til hjelm

*GPS Nei

*Radio Ja/Nei

*Minnekortstøtte Ja/Nei

 

 

Batteritid

*Særdeles Viktig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja, ifølge brukertilbakemeldinger i prisguiden er ikke telefonen pålitelig da den skrur seg selv av og på sporadisk, og gummipakningen løsner. Er egentlig ikke så fan av kamskjelltelefoner, de er så tjukke og vanskelige å skrive på. Skjermen får sånn bøy.. Passer sikkert kjempebra i vesker, men det bruker jeg kun i spesielt festlige anledninger.

 

Noen som har andre bra forslag, helst til en telefon en har personlig erfaring med?

Lenke til kommentar

5300:

"minner om billig plastikk"

"batterilevetiden er overraskende kort"

 

5140i ser interessant ut, likner veeeldig på den telefonen jeg har nå forsåvidt, uten at det er noe galt med det. Billig er den og, så jeg får gå i butikken for å ta litt på. Mistenker at den er stor, men hvis batterikapasiteten er god er ikke dette noen ulempe akkurat. Hvis det er kompasset og annet dill som tok så mye ekstra plass vet jeg ikke, men jeg vurderer den.

 

Noen som vet åssen batteritidene er på den, eller har andre kommentarer til den?

Lenke til kommentar
hva med 5500? Har hatt en slik selv, og var meget fornøyd med den. Batteriet holdt nå i 3-4 dager med en del bruk. God å taste på, tåler en del.

9201967[/snapback]

det er den andre venner heller i mot, men jeg syns batteriet virker så skralt på det. Det ser bare ikke ut som at det fins noen stort bedre alternativer enn de jeg visste om fra før av.

 

Jeg stikker uansett på butikken og vurderer nå, takk for all hjelpen så langt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...