Gå til innhold

Ny type HDD hos PSdata


Supervisor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette måtte du ha en egen tråd for? Hva faen. Skal jeg poste bildet av en tomflaske som er full. DET HADDE VÆRT GØY DET.

9178274[/snapback]

Nå har jeg lest mange tråder som du har startet, og jeg må si at min fortjener like mye plass på forumet, om ikke mer enn dine.

Og det at du ikke skjønner hvor mange feil ble det gjort i denne annonsen kvalifiserer deg ikke engang å kommentere den. :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest mange tråder som du har startet, og jeg må si at min fortjener like mye plass på forumet, om ikke mer enn dine.

Og det at du ikke skjønner hvor mange feil ble det gjort i denne annonsen kvalifiserer deg ikke engang å kommentere den. :thumbup:

9180239[/snapback]

Jeg har jo til og med påpekt alle.

Lenke til kommentar
Ikke engang PSdata skriver OPM til vanlig. Det ville fortsatt vært mer logisk å si Runder per minutt. Omdreining er slikt som vaskemaskina har.

9178338[/snapback]

 

"Omdreining er slikt som vaskemaskina har" ??

 

Hvor faen har du gått på skole?

 

RPM eller rpm er en engelsk forkortelse for revolutions per minute, på norsk omdreininger per minutt. RPM er en enhet for frekvens, brukt for å måle omdreiningshastighet f.eks på en aksel. M.A.O. alt som har runder/revolutions per minutt = Omdreininger per minutt. Det er altså samme sak ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...