Svish Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Skal prøve å ta en skikkelig vask av pcen til noen. Men de har pc fra Dell. Den kjører XP Home, og serialen er klistra på kabinettet. Men de fikk ikke med noen cder med windows eller drivere. What to do? Er en nødt til å sende den til Dell for at de skal fikse den liksom? For det vil jeg ikke... Er det mulig å bruke en pirat xp cd og bruke den lovlige keyen når man installerer? Eller den lovlige serialen koblet til en spesiell xp cd/den ulovlige xp cden koblet til andre keys? Eller hvordan fungerer det der egentlig? Drivere er ikke noe problem tror jeg, for virket som at det bare er å laste ned fra Dell sine sider. Men den xp saken er en liten nøtt...
Wut? Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Du kan prøve å ringe dell. eller laste ned fra nette.. siden du har serialn så skulle det ikke være noe problem.. men den serialn funker bare på home (mener jeg)
Svish Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 får en lastet ned xp home cd image fra dell? tviler litt... men vet jo ikke. men uansett, det jeg trenger er altså bare en hvilken som helst home cd?
Wut? Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 nei, da jeg sa nette mente jeg torrent sider.... du kan bruke vilken som helst Xp home cd ja
Svish Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 den er grei. takker og bukker for hjelpen skal se om jeg klarer å snuse opp en xp home her et sted.. og hvis ikke finner en vel en et eller annet sted
covah Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Skal prøve å ta en skikkelig vask av pcen til noen. Men de har pc fra Dell. Den kjører XP Home, og serialen er klistra på kabinettet. Men de fikk ikke med noen cder med windows eller drivere. Dette er ganske vanlig. På slike PCer får man beskjed om å brenne ut windows cd'en og drivere selv (som regel blir man minnet på dette noen ganger til å begynne med).
Svish Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 brenne ut windows cden? hvordan i all verden kan en gjøre det? finnes det noen måte å hente ut en xp home cd fra en xp home installasjon liksom? i så fall er det nytt for meg... :!:
covah Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Ja, det følger med egen programvare for å gjøre det... Sjekk på startmenyen på den PCen, og se hva du finner.
covah Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Selger man 1 million PCer, og det koster 1 kr å trykke opp hver CD, sparer man 1 million kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå