Gå til innhold

Problemer med å lade opp SE K700i


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med min SE K700i. I lengere tid har det vært problemer med å lade den, men det går hvis man bøyer litt.

 

Men så brukte jeg den helt til den skrudde seg av pga lite strøm. Men nå får jeg ikke ladet den opp igjen. De første gangene jeg plugget i laderen skrudde den seg på, men i oppstartsfasen kom det plutselig et timeglass og så skrudde den seg av igjen (med lyd og sånt bilde). Etterhvert sluttet den å skru seg på. :dontgetit: Når jeg plugger i laderen nå reagerer den ikke, det eneste er et lite rødt lys under av/på-knappen. :hrm: Det forsvinner med en gang jeg tar ut laderen. Hvis jeg setter i laderen uten at batteriet er i, lyser det fortsatt.

Jeg satte i ladere og lot den stå der over natta, men den reagerer ikke. :dontgetit:

 

Hva skal jeg gjøre? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som vet !??!

 

PS. et dårlig svar er bedre en ikke no svar

 

 

Lurte på en ting til vil det gå fint å låne et batteri fra en annen K700i for å overføre kontakter og sånt til pc'en? Eller putte batteriet i en anne K700i å prøve å lade det opp?

Lenke til kommentar

Jeg har erfart selv at det er vanskelig å lade den med original ladekabel. Ser ut til at med en gang pluggen blir litt slitt, har den vanskelig for å komme i kontakt med "ladepunktet". Når mobilen er helt ladet ut tar det gjerne litt tid før du får opp ladeikonet igjen. Du kan jo prøve å dytte litt på den, og holde den litt. Kanskje det hjelper. Hvis den stod på hele natten og ikke tok lading kan det hende at pluggen ikke fikk kontakt, og at du derfor ikke fikk lading.

 

Ja, det burde gå fint å bruke et annet k700i batteri.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...