Akvarius Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Heisann, trudde Google var min venn, men nei.. Noen som vett om eit program for registrering av vær data? Temperatur regn vind barometer trykk etc.
nomore Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Hvordan ønsker du å registrere dette og hva skal du bruke det til?
Akvarius Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 Det er ønsket å registrere dette manuelt inn i eit eller anna program. Brukes til, tja.. kun vise oversikt over disse dataene. Min far har kjøpt seg ein værstasjon, som selvfølgeleg ikkje har pc tilkobling. Data'ene må derfor manuelt inn på pc'en. Og om nogen kjenner til eit programd er ein kan legge inn data'ene manuelt hadde det vært greit. Excel, joa har vært inne på tanken. Men det er jo litt 'enkelt'. Hadde vært kjekkt med eit litt meir avansert program, om det er mulig.
Lukilock Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Hva skal programmet inneholde da? Grafer osv.? Sempron.
GeirGrusom Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Nok et område der jeg faktisk kan anbefale Access... Selvom access er uegnet til proffesjonelt bruk, kan det fint brukes til slike oppgaver.
Akvarius Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 Hva skal programmet inneholde da? Grafer osv.?Sempron. 9171275[/snapback] Stemmer. Vett det går med Excel, men som sagt, om nogen kjenner til eit program så hadde det vært best. Men det ser ut til at eg må belage meg på å lage noe i Excel ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå