Kimelimm Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Hei! Jeg har en 46 mage med 10 dager i playd time Det høres litt for sykt ut for en lvl 46? Jeg dinger så og si ikke ofte, må til med instancer, groups, etc for at jeg ska kunne dinge... Nesten ikke quester jeg gjør alene, ja jeg bruker thottbot/allakhazam/wowhead, men fortsatt går det drit tregt, har vært 46 i 5,12 timer! Jeg kunne godt trengt noen råd!
Anathema Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Grind. Ta quests som innebærer "drep X antall Y".
Gakks Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Min første level 60 brukte jeg 22 dager med ca. En kompis av meg brukte ca 25 dager. En i guildet (paladin og slow ass mofo ) brukte nesten 40 dager. Jeg syntes du skal fokusere på det å utforske, lære og ha det gøy - ikke bare på å gå fort opp i level
Schjellin Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Brukte 14 dager på min første lvl 60. 5 dager til 45 nå
Anathema Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Brukte 14 dager på min første lvl 60. 5 dager til 45 nå 9168963[/snapback] På hvilken måte hjalp det OT? ;p Jeg er forøvrig enig med Gakks, ikke stress levlingen. Om du uansett bare er en casual spiller vil du ikke ha så grusomt mye å gjøre på level 70, med mindre du finner deg en aksepterende raiding guild.
kafan Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Like greit å ta seg litt tid på første charen. Mye å lære. Går fortere om du senere bestemmer deg for å alte. Bedre å ta seg den tiden man trenger og lære klassen.
Kimelimm Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Jeg vil så gjerne bli 70 så jeg kan rerolle og gå til en server til en kamerat :/
Kimelimm Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 nja, det er jo sant... Men uansett vil reache 70
PSV Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Hei! Jeg har en 46 mage med 10 dager i playd time Det høres litt for sykt ut for en lvl 46? Jeg dinger så og si ikke ofte, må til med instancer, groups, etc for at jeg ska kunne dinge... Nesten ikke quester jeg gjør alene, ja jeg bruker thottbot/allakhazam/wowhead, men fortsatt går det drit tregt, har vært 46 i 5,12 timer! Jeg kunne godt trengt noen råd! 9168903[/snapback] Min første level 60 character (Paladin) brukte 29 dager på å nå level 60. Min andre level 60 character (Hunter) brukte 15 dager på å nå level 60. Min tredje level 60 character (Mage) brukte 10 dager på å nå level 60. Min fjerde level 60 character (Shaman) brukte 7 dager på å nå level 60. Det kommer helt an på om det er din første character eller ikke. Når man har levlet en character av samme faction flere ganger, går det naturligvis raskere å levle opp.
Kimelimm Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde en Orc warr, ble lvl 30, sletta (ja jeg var dum nok) Men seriøst, det er for lenge ... jaja... For bare vente jeg da :|
Kimelimm Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Er det noen som spiller på sylvanas som kunne hjelpet meg litt?
Schjellin Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Brukte 14 dager på min første lvl 60. 5 dager til 45 nå 9168963[/snapback] På hvilken måte hjalp det OT? ;p Jeg er forøvrig enig med Gakks, ikke stress levlingen. Om du uansett bare er en casual spiller vil du ikke ha så grusomt mye å gjøre på level 70, med mindre du finner deg en aksepterende raiding guild. 9168983[/snapback] Beviste at det går ann ^^
v-gard Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 10 dager til 46 er da ikke så ille. Hadde 17 dager til 60 på min første char (warlock), og da er det mye (MYE) lettere å grinde enn med warrior. Pluss at jeg på den tiden jeg dreiv å nådde 60 så var BC ute, så jeg kom meg til Outlands på lvl 58 og dinga 60 iløpet av dagen =p
Kimelimm Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Noen som vil hjelpe meg til 50? derfra kan jeg klare det selv med pet (frost mage)
v-gard Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Det jeg gjør når jeg står fast er: Skrive ned alle questene på ett ark, stikke på thottbot, finne coord til alle questene, stikke tilbake til WoW og gjøre alt. Noe å prøve? =p
Ildflue Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Herregud, bare fortsett å gjøre hva du har gjort fra 1-46 eller finn et nytt spill.
Tinyboom Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 syns folk er alt for opphengt i played, kos deg HF... Når jeg dinget min første lvl 60 hadde jeg 22 dager played Når jeg dinget dreanei priest til 70 hadde jeg 12 dager played. Inget poeng å nevne de andre som dinget 70 siden de var 60 meget lenge. Jeg logger ca aldria v for å få minst mulig played oO ser ikke poenget med det... rett og slett.. den detter ut av seg selv Erfaringsmessig, går det fortere for vær gang.. jeg brukte 3timer på priesten fra 59-60 (ikke noe rested, typen er mitt irl vitne).. men det var ren tilfeldig het at jeg oppdaget det. fra 50-70 tar jeg en lvl om dagen...å jeg spiller ikke hele dagen (da hadde jeg jo f.eks ikke sotte her..nå :o ) Problemet ditt tror jeg går mer utpå hvilke quester du gjør. når jeg kommer til en ny plass samler jeg alle questene. ser hvilke som man kan gjøre først, hvilke som er på ca samme plass.. så blir det en slags løype fra A-Å med quester, leverer inn å tar ny runde med followups Bør adde til, men priesten jorde jeg ikke NÅN instanser hele veien til 70.. jeg dinget i fra dem oO Jeg gjorde ins med locken, når jeg var nybegynner i spillet. Men, om du vil ligge på en lvl lenge, eller gjøre pvp da anbefaler jeg ins for bedre gear. Joda, kommer godt med til lvl'ing.. men personlig har jeg aldri trengt bedre gear til den slags (kun på warrior, den er ubrukelig med lol-gear). så kommer også en del ann på class, om du i det store trenger ins for å oppnå en lvl Men ellers tror jeg fint du skal klare 1'lvl om dagen uten (1 IRL spille dag. dvs ikke 24 timer O_O ) Ble litt langt og knotete, så tror jeg avslutter her
Kiruk Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Som sagt før, så er det helt normalt å ha 20-25 dager played med sin første 60. Ikke stress med å levle og ta deg tid til å utforske spillet! Beste tipset jeg kan gi er da du først quester ta så mange quester som mulig i et område før du leverer de.
Tinyboom Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Som sagt før, så er det helt normalt å ha 20-25 dager played med sin første 60. Ikke stress med å levle og ta deg tid til å utforske spillet! Beste tipset jeg kan gi er da du først quester ta så mange quester som mulig i et område før du leverer de. 9169591[/snapback] Støtter opp mot den ^^ Å fortsett med å bruk nettsteder som kan guide deg, last ned addons som viser cords? (om du ikke har) Men ta deg tid.. Savner litt de noobishe days, da vær zone var en ny opplevelse Da man tittet på alt rundt seg, -oj, her var det fint KOS deg med spillet, å ikke stress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå