Gå til innhold

OpenMoko-tråden


Anbefalte innlegg

Men er det stereo? Med en mono forsterker?

 

Pluggen er ihvertfall stereo-stereo, hvis det er det du tenker på. Telefonen må da være stereo den óg, ettersom den er perfekt som multimediamaskin!

 

Ah, det var godt å høre! :D

 

Jeg lover ingenting altså. Jeg ser bare ingen grunn til at det ikke skulle vært stereo. Det ville rett og slett vært litt dumt!

 

Men det er vel A2DP på den? Da trenger man ikke ledninger og styr=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men er det stereo? Med en mono forsterker?

 

Pluggen er ihvertfall stereo-stereo, hvis det er det du tenker på. Telefonen må da være stereo den óg, ettersom den er perfekt som multimediamaskin!

 

Ah, det var godt å høre! :D

 

Jeg lover ingenting altså. Jeg ser bare ingen grunn til at det ikke skulle vært stereo. Det ville rett og slett vært litt dumt!

 

Men det er vel A2DP på den? Da trenger man ikke ledninger og styr=)

 

Slik jeg har forstått det, er det bare en høyttaler, men telefonen ellers er stereo på eksterne lydenheter

Lenke til kommentar
Jeg lover ingenting altså. Jeg ser bare ingen grunn til at det ikke skulle vært stereo. Det ville rett og slett vært litt dumt!

 

Men det er vel A2DP på den? Da trenger man ikke ledninger og styr=)

 

Men A2DP har jo vist seg å være noe dritt, så holder meg til ledninger å styr inntil videre.

 

Ser ikke ut til at det er flere fra Tromsø, eller?

Får vel hive meg med på Bodø-gruppa da.

Lenke til kommentar
Jeg lover ingenting altså. Jeg ser bare ingen grunn til at det ikke skulle vært stereo. Det ville rett og slett vært litt dumt!

 

Men det er vel A2DP på den? Da trenger man ikke ledninger og styr=)

 

Men A2DP har jo vist seg å være noe dritt, så holder meg til ledninger å styr inntil videre.

 

Ser ikke ut til at det er flere fra Tromsø, eller?

Får vel hive meg med på Bodø-gruppa da.

 

Sånn kan det gå, jeg måtte kaste meg inn der, og jeg er i trondheim.

Lenke til kommentar
audio flame in 3.. 2.. 1..

huh?

 

nei bare ett dårlig forsøk på humor.

 

en kan bare ikke påstå at a2dp er bedre den kablet, ustraffet. eller, det er inntrykket jeg sitter igjen med etter en passe solid fartstid på nettet ;)

 

personlig så gir jeg blaffen, mine jabra BT8010 sammen med en Z710 fra SE gjør greit jobb som "pausemusikk" ;)

Lenke til kommentar
audio flame in 3.. 2.. 1..

huh?

 

nei bare ett dårlig forsøk på humor.

 

en kan bare ikke påstå at a2dp er bedre den kablet, ustraffet. eller, det er inntrykket jeg sitter igjen med etter en passe solid fartstid på nettet ;)

 

personlig så gir jeg blaffen, mine jabra BT8010 sammen med en Z710 fra SE gjør greit jobb som "pausemusikk" ;)

 

Aaaaah. Den var nok litt "Out of my league"=D Jeg syns de er bedre, men sikkert utrolig mange som er uenige! Samme for meg hva de syns:D

Lenke til kommentar

Ser folk linker til noen wiki sider med info om antall telefoner i/til norge.

er dette noe hvor man kan kontakte-personene og forhåndsbestille?

 

Om jeg ikke husker feil mener jeg og ha hørt at det skulle kommer flere versioner av telefonen, er det datoer (ca) satt til disse og vet noen ca hva som vil være forskjellig på disse?

 

Har bursdag midt i Mai og håper muligens på og skaffe meg en slik. må jeg da forhåndsbestille i så tilfelle hvor? eller vil det gå og bestile den og få den etter ca 1 ukes tid?

Lenke til kommentar

debugkortet? en forklaring eller link takk..?

er dette privatpersoner eller bedrift filk for dem her i landet, til og stole på?

Men kommer det til og komme en nettside hvor man kan bestille? evt kjennte elektro-sider. eller er det bare den moko siden? toll siden ikke i norge da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...