Gå til innhold

OpenMoko-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Via luft eller båt?

1 uke via luft, 3-4 uker via båt. De er fortsatt ikke sikre på hva de skal satse på, men jeg vil gjette på en kombinasjon; luftsending for å dekke de første bestillingene, før en kjempelast kommer frem via båt.

Lenke til kommentar
En utvikler var innom mailinglista med en lite update i går:

http://lists.openmoko.org/pipermail/commun...May/017531.html

 

I korte trekk skal følgende skje:

- En ekstra test-run på fabrikken

- Final testing av telefonene ca. 1. juni

- Deretter sending. Tar mellom 1 og 4 uker fra sending til telefonene er på distribusjonssentraene.

 

 

Var jo ikke noe nytt for meg.

steve sa det for en uke sia eller noe.

jaja

Fint at noen legger det opp her uansett ;)

Lenke til kommentar
En utvikler var innom mailinglista med en lite update i går:

http://lists.openmoko.org/pipermail/commun...May/017531.html

 

I korte trekk skal følgende skje:

- En ekstra test-run på fabrikken

- Final testing av telefonene ca. 1. juni

- Deretter sending. Tar mellom 1 og 4 uker fra sending til telefonene er på distribusjonssentraene.

 

 

Var jo ikke noe nytt for meg.

steve sa det for en uke sia eller noe.

jaja

Fint at noen legger det opp her uansett ;)

Jau, jeg blingsa på datoene. Leser ikke mailinglista, og det kom ikke på Wikien før i går.

Lenke til kommentar

Takk for linken :)

 

Folkens, har begynt aa sjekke ut n810. Fet gadget!

Det eneste kjipe er at man ikke kan ringe med den. Freerunner er ogsaa en fet gadget, men jeg gidder ikke aa kjoepe begge to. Kan freerunner noe spesielt som n810 ikke kan, utenom aa ringe. Saann som jeg har forstaatt det er n810 en del kraftigere og har allerede et stort community rundt seg.

 

Gaar mye penger til Linuxgadgets for tiden. Er en iLiad paa vei hjem til meg :grin:

Lenke til kommentar

Skrev dette på en annen side også, og tenkte at det kunne være fint å skrive det her også.

 

Okey

Her kommer det en liten oppdatering.

Vil bare si det at for de som har digital kamera, så kan dere koble det direkte til mobilen for å hente bilder.

 

Batteritiden er på ca 8 timer med kun GSM aktivert hvis jeg har forstått det riktig.

 

Dvalemodus (suspend mode) er fungerer foreløpig ikke grunnet at kjernen ikke støtter det, men får se hvor lenge det varer ;)

 

Det vil heller ikke være støtte for MMS med det første. For meg så er dette likegyldig siden jeg har *nesten* aldri brukt MMS, og kommer neppe til å bruke så veldig mye mer, evt. aldri.

Bare innse det, MMS er og blir en flopp (Som Vista xD).

 

Det er også snakk om en salgs *hub* i Europa, men vet ikke om prisen vil bli noe lavere eller høyere å kjøpe fra den, tviler på at den blir noe lavere. Jeg vil ihvertfall kjøpe fra OM direkte.

 

Når det kommer til minnekort så er etter det jeg vet 8GB microSD(!!!) er testet og vil fungere fint. Vil bare opplyse dere om at det er microSD og IKKE miniSD kort som brukes i telefonen. Er faktisk en forskjell, men husk dette når dere kjøper minnekort!!!

 

Fant også en liste over innhold, vet ikke hvor riktig denne listen er, men siden ble sist oppdatert 20. mai

http://wiki.openmoko.org/wiki/Neo_FreeRunn...e_Specification

 

Og for dere som er så heldige å ha en Nokia mobil som bruker BL6C batterier, så kan dette brukes etter det som står på siden:

http://wiki.openmoko.org/wiki/Neo_FreeRunn...ardware#Battery

Dette kan jeg ikke garantere funker, men hvis det funker så er det jo fint som et backup batteri.

 

 

Alexander Frøyseth (AlecTBM)

Lenke til kommentar

Mediaplayer

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Aux og power

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Terminal

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Kontakter

Se filmen hos Youtube

 

Boot

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...