Gå til innhold

Noen som har erfaringer med A3 skrivere?


Anbefalte innlegg

Vurderer og kjøpe meg en A3 skriver, men har igrunn ikke så mye kunnskap på det området. Har kikket litt på Canon pixma IX4000, noen som har erfaringer med den? Hva man evt har og tjene i kvalitet på og gå opp til f.eks pro 9000. Hadde igrunn tenkt og holde med til under 3000kr men kan også vurdere høyere prisklasse. Hadde vært glad for noen innspill rundt dette med skrivere da det ikke finnes så mye info på nettet. Takk for hjelp, mvh Gert A

Endret av Gertab
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bump :)

 

Jeg vurderer også en A3 skriver så jeg lurer på litt av det samme som Gertab.

 

Lurer også på om det er mye bildekvalitetsforskjell fra en dyr A4 skriver (1500-1800kr) til en billig A3 skriver (2500-3000kr)

Hva med holdbarheten på utskriften?

Har dyre A3 skrivere bedre holdbarhet enn billige A3 skrivere? Blir dyre skrivere levert med bedre blekkpatroner?

 

Er intressert i mulighetene for å selge bilder og da er det greit å selge bilder som ikke falmer etter kun et par år på veggen.

 

Hvor er det billig og bra å kjøpe papir fra?

Bra A3 papir koster jo fort 20kr/ark.

Noen utenlandske butikker som er verdt å vurdere?

Lenke til kommentar

Jeg har en Canon i9900 (A3+)

 

Er kjempefornøyd med den, kvaliteten er veldig bra (selv om skikkelig fotopapir koster litt)

Har hatt den i ca 3 år, og selv de første bildene jeg skrev ut med den holder fargene bra, ikke noe synlig tap. (rammet inn eller i album for det meste)

 

Har ikke ærfaring med noen andre canon-skrivere i lavere prisklasse, men hadde en Epson stylus foto tidligere, og selv om det er noen år siden så var det en åpenbar forbedring når jeg gikk til anskaffelse av den dyrere Canon-skriveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...