Gå til innhold

350D/400D aller billigste pris?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rett sted å legge inn denne posten, men prøver likevel:

 

Har bestemt meg for å gå til anskaffelse av et backup-kamera, av typen 350D eller 400D. Så da lurer jeg på om noen vet om hvilke nettbutikker/fysiske butikker som har disse til den absolutt laveste prisen? Er også på jakt etter brukt, men finner ingen verdens ting på finn.no eller foto.no for tiden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du sjekket ut: www.prisguide.no ?

9160276[/snapback]

Prisguiden gir ikke et fullt bilde av sannheten. Kun betalende butikker er med, og sjelden fysiske butikker.

 

Billigste (beste tilbud) jeg har sett på 400D, er 6.490 inkludert Canon 18-55 og original Canon ryggsekk til en verdi av 795 kroner.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.

9165313[/snapback]

 

Gjorde samme som deg, og skaffet meg et 350D-hus og ville helller ikke ha kit-linsa, så jeg fant 50mm F/1.4 USM på Ebay og betalte 1800 ink frakt og mva. Røverkjøp!.

I tillegg kjøpte jeg også batterigrep med to batterier til 500 ink frakt. Sistnevnte anbefales ekstremt. Jeg har brukt kameraet i over 3 uker uten å måtte ladet det, samtidig som det øker kvaliteten på grepet.

Lenke til kommentar
Hvor meget var denne billige pengen?

9190924[/snapback]

Litt under 3k. Har skaffet meg et brukt EF 85 mm f/1.8 også, og så langt er dette en knall kombinasjon .. farlig skarpe bilder når den er blendet ned et hakk eller 2. :thumbup:

 

Det eneste dumme er at jeg klådde litt på en 30D i butikken i dag... her må det spares mer penger :p Blir nok en stund til, så kanskje 40D er i salg allerede når jeg har spart opp? Blir uansett å beholde 350D'en som et ekstra backup-kamera, men det vil tiden vise :D Batterigrep skulle jeg hatt ja.. får jakte etter et brukt et

:green:

Endret av nomorebs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...