Gå til innhold

Forskjellsbehandlign på wow..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor gutter i wow driver med forskjelsbehandling, Når det kommer til jenter, Asso alle jenter som spiller wow er rett og slett stygge, og ikke si imot. Inge ordentlig digge jenter som spiller det + at det er helt latterlig.

Latterlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjønner ikke hvorfor gutter i wow driver med forskjelsbehandling, Når det kommer til jenter, Asso alle jenter som spiller wow er rett og slett stygge, og ikke si imot. Inge ordentlig digge jenter som spiller det + at det er helt latterlig.

Latterlig

9195225[/snapback]

... og alle som kommenterer som deg er fjortisser? Neida, ikke vondt ment men jeg får ikke noe nyttig ut av slike generaliseringer. Du er akkurat like usaklig som de som sitter og flørter og tror de kan få seg noe via WoW. Jeg vet ikke hvor mange pene jenter som spiller WoW, og jeg bryr meg heller ikke. Bare de er smarte nok til å spille bra, så er jeg fornøyd. Angående forskjellsbehandlingen er vi helt enige, men jeg synes det blir tullete og sitte og generalisere.

Skrevet

Latterlig

9195225[/snapback]

Det der er noko av det teitaste eg har lest på forumet på ei stund. Korleis kan du sei at alle jenter som speler WoW er stygge? Det er jo ein umulig påstand å bevise. No skal ikkje eg sei at alle WoW jenter er fine, ( veit svært lite om da ) men å sei at alle er stygge, uten å ha noko bevis i heile tatt, det er regelrett latterlig.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Latterlig

9195225[/snapback]

Helt enig i det siste der, latterlig. :!:

Skrevet
Ja, finnes nok av dem også, men jentene sjekker ikke opp guttene fordi de vet bedre, det vet ikke guttene.

9195450[/snapback]

haha.. kanskje? Nei, vet ikke. Finns sikker de jentn som sjekke opp gutta også.. bare ikke like utbredt I gess

Skrevet

Jentene sjekker ikke opp gutter ettersom de ikke trenger det tror jeg, neida. Det er sikkert individuelt som alt annet vil jeg tro.

Og ikke kom å si at sjekke opp damer i WoW ikke funker, fant min bedre halvdel i WoW og vi har vært sammen i 1år+ ;)

Skrevet

Latterlig

9195225[/snapback]

Kate fra Kate's Playground.

Skrevet

Latterlig

9195225[/snapback]

9199545[/snapback]

Som om hun virkelig spiller ^^^

Skrevet
Jentene sjekker ikke opp gutter ettersom de ikke trenger det tror jeg, neida. Det er sikkert individuelt som alt annet vil jeg tro.

Og ikke kom å si at sjekke opp damer i WoW ikke funker, fant min bedre halvdel i WoW og vi har vært sammen i 1år+ ;)

9197705[/snapback]

GZ til deg og henne :) Det kommer vell litt ann på hvilken type sjekking ;) Om det går fra vennskapelig prating, til mer interesse for hverandre er det helt greit. Om fyren (dama for de som er gutt) starter med slibrigheter blir det /ignore :p

Skrevet

Latterlig

9195225[/snapback]

Er jo bare kjekke, sexye og veltrente mannfolk som spiller spill da.... En mindre gjennomtenkt post skal du lete lenge etter. Men så er nok ikke du den skarpeste kniven i skuffen heller..

Skrevet

Latterlig

9195225[/snapback]

9199545[/snapback]

Som om hun virkelig spiller ^^^

9199569[/snapback]

Hun er så ekkel, hvorfor tror du at hun aldri viser føttene i filmene sine? De er missdannet. Hvis det er hun jeg tenker på. Vet det er slemt å si det, men ahh kan ikke la være å tenke på foten hennes når jeg ser henne.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...