Tinyboom Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Noen driter i det, andre driver meg til vanvidd med det... Hvorfor i alle er det så mange gutter der ute som forskjellsbehandler om man er jente og gamer? oO De blir så snill og hyggelig, men alle ser jo gjennom det. Jeg vil på ingen måte la meg forskjellsbehandle. Delvis fordi jeg er guild master og føler det blir feil ovenfor guilden.. Har et lite eksempel (btw det er alts det handler om): (person1) -LF boost dm.. kan noen hjelpe? (person2) - nei, jeg orker ikke. *et min senere på whisper* (w fra person2 til meg) -trenger alten din boost? (w fra meg til person2) -nei.. boost person1 heller. han spurte først. Jeg føler det ville vært galt og egositisk av meg å takke ja til boost, når en annen sporte først. person2 var nå ny i guilden.. er vant til at de smisker i begynnelsen når de finner ut av at jeg er jente. En del setter jeg kraftig på plass Så, da kan vell dere gutter der ute fortelle hvorfor dere forskjellsbehandler jenter som gamer wow (eller andre spill).. og jenter som gamer kan fortelle om de har merket det
Phyx Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Det er vel greit nok at gutta har lärt og väre snille mot jenter men selv så syns jeg også det gått for langt mange ganger.
Tinyboom Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 Snille skal man da være mot alle, etter min mening Ja, for langt der sa du det.. noen strekker det for langt (legg merke til orden noen folk som leser.. noen betyr ikke alle)
maedox Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Jeg spiller ikke WoW, men jeg tror det du forteller om her er en gjennomgangsfaktor i "den virtuelle verden". Gutter (spesielt de yngste/tenåringer) har jo som kjent hormonelle faktorer som avgjør mye av oppførselen i nærheten av jenter, og jeg skal love deg at dette er nok en av de situasjonene. Om smiskingen skjer fordi du er jente kan nok diskuteres, men jeg tror nok det har en del å si. Det er da helt naturlig at gutter kryper på kne og driter seg ut i alle retninger for å få en jente til å like dem. I tillegg så har du litt makt i spillet, og det øker effekten enda mer. Ikke ta det så ille opp. Det er ikke deres feil. edit: leif er aktiv i kveld Endret 27. juli 2007 av maedox
iNeo Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Internett = E-penis, er du jente får man stor e-penis, er du gutt så er den liten. If you get my drift. Forskjellen vil altid være der og det er ingen ting noen av oss kan gjøre med det. Og... Det er ett spill uten mål, så ta imot all hjelpen dere kan mens dere kan. Endret 28. juli 2007 av Tt.mrX
Tinyboom Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Skrevet 28. juli 2007 Ja, leif er en luring.. Joda, det er nok mest de som sitter mitt i tenårings fadesen med hormoner og hele pakka.. Jeg har aldri fått den typen smisk fra jenter.. Har flere jenter i guilden, vi har snakket litt sammen å ledd litt ang hvor de kan krype. Vi spøkte jo ofc med hvor mye vi egentli kunne utnytte slike situasjoner...men det holdt seg til spøk. Jeg er for vennlighet på alle punkter. Folkeskikk er en god del av guild reglemange (siden mange blir veldig tøff på nett, og derav mister folkeskikk.. utrolig...) men selv den frekkeste random blir snill som et lam når jeg nevner mitt kjønn, eller de stiller som regel spørsmål som -du er sikkert en 12år gammel liten gutt. -nei jeg er en 21 år gammel jente. Om de da kryper ned, nøtter det ikke. har de vært slem så har de vært slem. Jeg havner mest i diskusjoner pga at jeg stepper inn som megler, sjeldent jeg selv personlig havner i en krangel på wow... Men som guild master er det en del av jobben... å krangle med folk uten folkeskikk og dårlige argumenter oO
Tinyboom Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Skrevet 28. juli 2007 Internett = E-penis, er du jente får man stor e-penis, er du gutt så er den liten. If you get my drift. Forskjellen vil altid være der og det er ingen ting noen av oss kan gjøre med det. Og... Det er ett spill uten mål, så ta imot all hjelpen dere kan mens dere kan. 9158363[/snapback] hjelp er greit, men vil ikke ha hjelp bare pga kjønnet mitt... Btw så liker jeg å gjøre det meste solo, å blir små grumpy of folk prøver å få meg til å joine group til solo-quests oO taper xp på slikt, å lvler da treger -_-
iNeo Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Ja, leif er en luring.. Joda, det er nok mest de som sitter mitt i tenårings fadesen med hormoner og hele pakka.. Jeg har aldri fått den typen smisk fra jenter.. Har flere jenter i guilden, vi har snakket litt sammen å ledd litt ang hvor de kan krype. Vi spøkte jo ofc med hvor mye vi egentli kunne utnytte slike situasjoner...men det holdt seg til spøk. Jeg er for vennlighet på alle punkter. Folkeskikk er en god del av guild reglemange (siden mange blir veldig tøff på nett, og derav mister folkeskikk.. utrolig...) men selv den frekkeste random blir snill som et lam når jeg nevner mitt kjønn, eller de stiller som regel spørsmål som -du er sikkert en 12år gammel liten gutt. -nei jeg er en 21 år gammel jente. Om de da kryper ned, nøtter det ikke. har de vært slem så har de vært slem. Jeg havner mest i diskusjoner pga at jeg stepper inn som megler, sjeldent jeg selv personlig havner i en krangel på wow... Men som guild master er det en del av jobben... å krangle med folk uten folkeskikk og dårlige argumenter oO 9158385[/snapback] Det er slik det er.. Desverre så er internet reineste anarkiet. Alle gjør slik de vill og ingen kan stoppe dem.
Tinyboom Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Skrevet 28. juli 2007 Jo det er sant... Faktisk, jeg var borte fra guilden i en uke, å allerede da hadde det blusset opp anarki -_- heldigvis hadde jeg noen små hjelpere som hold de som best de kunne i tøylene. Men ble en dag med megling og undersøking på hvem hadde brutt hva, hvor streng straff ect. 1 scammer ble kicket den dagen, resten slapp med mildere straff som nedranking el. Hihi...rart. de er så snill så når jeg er på xD (ikke pga at jeg er jente akkurat den delen i guild sammenheng.. men fordi jeg blir sinna om de rakker ned på hverandre..personangrep = kick )
alfabanan Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Tror nok ikke at det bare er på nett som det er slik.. Er vel alle samleplasser hvor det ene kjønnet er sterkere representert enn det andre
Tinyboom Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Skrevet 28. juli 2007 Tror nok ikke at det bare er på nett som det er slik.. Er vel alle samleplasser hvor det ene kjønnet er sterkere representert enn det andre 9158443[/snapback] mye mulig det ja Men samtidig er det litt trist, til tider irriterende og... ikke minst er jeg eldre enn de fleste av de som opptrer slikt mest Har type som gamer da, koselight og game sammen ^^ 10hi
CombatPsycho Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Hvis en guild hadde vært full av jenter, og en gutt hadde joina, tror dere det samme hadde hendt? Hadde du heller villet hjelpet den gutten istedet for de andre jentene?
Tinyboom Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Skrevet 28. juli 2007 Personlig ville jeg ikke det.. men har hørt at jeg til tider er for snill uansett mot hvem på wow :o har sjerpet meg da, lenge før tbc tok jeg å boostet utallige ganger pr dag.. nå sier jeg som oftest nei. Jeg ga bort masse lvl 70 blue items til guild members, har sluttet med det også...nå må de bringe mats i det minste :o dette pga OM folk leaver var det jo greit bortkastet tid? Gjør folk bra for min guild, ikke for at de skal utnytte meg :o Men har noen jeg stoler på, som har fulgt oss siden jeg startet med wow Vi deler jevnt over med hverandre uansett, en tilbydde å låne meg 1k g xD (nei, han gjorde det ikke pga at jeg er jente. han er ca 36år med kone og barn..som også spiller ) Men jeg hjelper like mye jenter som gutter på wow mitt kriterie er at de skal være hyggelig xD
CombatPsycho Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Har selv alltid vært slik at jeg er snillere mot irl venner som spiller spillet, enn de som jeg bare kjenner via spillet. Sier jo seg selv egentlig :!:
Tinyboom Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Skrevet 28. juli 2007 Har selv alltid vært slik at jeg er snillere mot irl venner som spiller spillet, enn de som jeg bare kjenner via spillet. Sier jo seg selv egentlig :!: 9158550[/snapback] Det er jeg også... men kan samtidig være slemmere med dem, litt kvassere i en diskusjon siden man kjenner hverandre såpass godt..å hvet hva man kan si og ikke si Slikt gjør man ikke med en ukjent, da blir det slemt/frekkt xD
Nikitta Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har ofte fått hjelp fra folk som ikke visste att jeg er jente og jeg opplever ikke den store forskelsbehandling fra de som vet, men de vet også at jeg er 32 år gammel og bor med kjeresten min. Om det har noe att sige vet jeg ikke men faktum er att jeg ikke opplever den store forskelsbehandling.
Zelda_ Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Har lett for å behandle jenter bedre enn gutter ingame. Men seriøst, det gjør de fleste IRL og. Det er sånn gutter er. Forstår egentlig ikke korfor du har så mye imot det. Det er nok drittsekker i wow, så når man finner noen vennlige burde man være glad. Men hovedgrunnen til at eg behandlere jenter beder er kanskje det at jenter (som oftest) er hyggeligere enn gutter. Man får mer lyst å hjelpe de rett og slett.
Rata101 Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Ja, sant det. Er som regel litt snillere mot jenter enn mot gutter. Men, det er mest fordi de som oftest er veldig hyggelige tilbake, så da holder man det liksom på det nivået. Og så er det noen av de som blir så lett såra, og jeg orker ikke masse drama Men, høflig oppførsel er én ting. Smisking og kryping holder jeg meg for god til gitt...
Islanbadsj Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Har en god del jenter i guilden, og de får ingen forskjellsbehandling, det er vel nesten omvent, de må tåle minst like mye dritt som oss "gutta".
Saftis Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Det er patetisk hvor desperate mange tenåringer i wow er, har en alt med et jenteaktig nick, og får stadig whispers "er du jente??" "hvor bor du??" osv., helt utrolig. Hva er det de tror, at de skal sjekke opp via whisper, møtes og pule? Kom dere ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå