Gå til innhold

Nedbetaling billigst hvor?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en _fattig_ student og tenker på å kjøpe meg en PS3 og en LCD TV (36 måneder nedbetaling). Hvor er det billigst å kjøpe det? Har sett på deal.no og der kom jeg fram til 520NOK uten frakt og slikt, kun for Skjerm og PS3.

 

Noen som har ett alternativ?

 

 

PS: Vet ikke om jeg har postet feil nå, men jeg regner med at moderatorene hjelper meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp hadde ikke noe nedbetalings alternativer for mitt postnmr.. Så nå har jeg skjekker Komplett og Deal, Komplett er billigst så langt. (jeg tar med alle gebyrer)

 

MPX måtte ha personnummer etc. så den tar jeg siden.

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler å holde deg langt unna deal, leasy og thorn og slikt. Elkjøp og andre har "delbetaling", dette er 9.9% nominell rente + en del gebyrer og slikt.

 

Mpx finans har til sammenligning over 20% årlig nominell rente! + Gebyrer!

 

Om du har mulighet til å komme deg til en Elkjøpbutikk, så vil cresco delbetaling være en mulighet for deg. Rett og slett fordi cresco gir kreditt til alle studenter uten å tenke på inntekt, eneste er at du ikke må ha betalingsanmerkninger.

 

Finnes også Ikano Delbetaling, som er akkurat det samme bare fra et annet selskap, men de er ikke like snille mot studenter, så be om cresco :).

 

Det skal også finnes andre kjeder som har tilsvarende tilbud, men jeg har ikke nøyaktig oversikt over de.

 

Jeg jobber i elkjøp, om noen lurte :).

 

EDIT: Jeg får dessverre ikke tak i nøyaktig lånekalkulator før i morgen, kan se om jeg husker å regne det ut da :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare ta lån i banken a? Burde bli endel billigere enn nedbetaling...

9166015[/snapback]

 

 

Dette kan du ikke spørre om i denne tråden, for da tar moderator og fjerner det.

Vi diskuterte dette i natt, men det ble fjernet.

Vennligst moderer ditt eget innlegg :!:

Lenke til kommentar
Banker gir ikke ut så små lån. Cresco som driver slike lån og er store på det ER forøvrig en bank, de er heleid av DNB Nor.

 

Og videre diskusjon rundt om det er lurt med nedbetaling eller ei kan tas i en tråd i økonomiforumet.

9166212[/snapback]

synes det er merkelig at du sier banker ikke låner ut så småe summer,har selv lånt det uten problemer,du får fint lånt bare 1000kr i bank uten problemer.

 

og når du anbefaler cresco,så vet du ikke så mye om dette.

lett å få lån er det,men det er noe av det dyreste lånet du kan skaffe deg,prater av egen erfaring.

lån i bank er eneste mulighet spør du meg,billigste også

Lenke til kommentar

cresco kan gi 12mnd nedbetaling uten andre gebyrer enn etablering på 395,- og 45,- pr mnd i fakturagebyr. dette gjelder så lenge du betaler på/før forfall. misligholder du dette går du over på vanlig avbetaling, dvs fort 20% rente ++ pr år..

 

se feks på brillekonto som optikerene kan levere.. samme ting bare for flere bransjer.

vet ikke om dette har spredt seg til elektronikkbransjen enda, men burde vel komme :)

 

MrM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...