Gå til innhold

Amentio, er noen "luringer" :-)


Anbefalte innlegg

Bestillte 5 pc-deler fra amentio for noen dager siden,deriblant et kabinett som var forholdsvis billig, og ga intrykk av å inneholde psu (se link):amentio kabinett

Er dere enige så langt ?

Her er forøvrig linken til produsent? :aptevia

De har fram til nå, sendt meg 3 pakker, deriblant kabinettet UTEN psu.

Er vel bedre "butikk" for dem å ta ut psu og selge den for seg selv, kanskje?

Har fortsatt ikke fått alle delene, men tviler sterkt på at psu kommer senere...har bestandig sittet i kabinettet (der de følger med), når jeg har bestillt fra andre nettbutikker.

Er det lov å kalle det for juks, eller er det litt drøyt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser vel ut til at jeg må bite i det berømte eplet...

Har surfet litt rundt på de andre webshoppene, de fleste selger dette kabinettet uten psu.

Med de skriver også at det er uten psu da...

Noen forslag til billig psu ?

Skal være en billig maskin til minsten (6års dag i august).

CPU blir celeron D 352+, 1gig minne, 40GB hd, dvd-brenner...

Lenke til kommentar

Det fremkommer klart at kabinettet kommer med PSU, og det er da en vesentlig mangel dersom det ikke gjør det. Var jeg deg hadde jeg forlagt at de retter opp i problemet ved å ettersende tilsvarende PSU, eller lar deg heve kjøpet og tilbakebetaler deg kjøpssummen og frakt begge veier.

Lenke til kommentar

Så klart en feil fra Amiento sin side her. Det står svart på lysblått/blått at det ER en 420w psu med i kabinettet. Ser heller ingen steder at det w/o psu.

 

Men dog igjen:

 

Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.

 

Men den trykkfeilen var temmelig grov.

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar

For å bruke et annet eksempel... du klikker på en skjerm og det står f.eks. "19" LCD skjerm fra Samsung" i overskriften, og på produktsiden at det følger med høyttalere, DVI kabel et al, men ingenting av dette blir levert, mener jeg at det bare er rimelig at de rydder opp i det...

 

Er jo like ille som å selge en komplett datamaskin med helt andre spesifikasjoner enn det som står på produktsiden.

Lenke til kommentar

Ta screenshot av produktspesifikasjonen før de endrer det, krev at de skal sende deg en 420W PSU som angitt på siden og at du kommer til å ta det med forbrukerombudet hvis ikke.

 

Får du problemer tar du det via forbrukerombudet og sender dem bilde av screenshot med en forklaring, opprett en klage på det og send forbrukerombudets svar til Amentio så gir de seg kanskje allerede da.

 

Liten feil, men jeg er sikker på at Amentio retter ganske raskt opp i det. Jeg har bare positive erfaringer med dem.

Lenke til kommentar

Har tatt screenshot.

Og på "produsentens" hjemmeside (se første innlegg), så leveres de med psu etter det jeg kan forstå.

Får ikke kontaktet dem før på mandag da....skal bli artig å se hvor fort de endrer på webshoppen sin....

Fint med tilbakemeldinger, så får jeg da en viss følelse av at jeg ikke er helt på "jordet" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...