Gå til innhold

32" LCD til Xbox 360, PC og film!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ha meg en 32" LCD TV. Jeg har sett på flere, men greier ikke bestemme meg.

Prisklassen strekker seg fra 4000-8000 kroner. I tillegg skal jeg også ha meg et veggfeste.

Jeg skal bruke TVen til litt TV-titting, Xbox 360 og film via PC. Det er vel en fordel om TVen støtter 1:1 pixelmapping.

Noen som har noen TVer som har bra bilde og bra nok lyd innenfor denne prisen?

 

Mvh Kristoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du får tak i en LG 32LC4x så vil du bli knallfornøyd iallefall :). Disse fåes til ca 8000,- nå. Evt LC5x, som er på vei inn i butikkene nå.

 

Disse støtter 1:1, har bra bilde og ikkeminst god lyd :).

9149604[/snapback]

 

Jeg finner ikke dem TVene du mener. Har du en link?

Lenke til kommentar
De har disse modellene inne hos Lefdal og Elkjøp.

De selger blant annet 32LC51 til 6999,- på Lefdal.

 

Lefdal

 

Elkjøp

9150010[/snapback]

 

Den der så grei ut. Får kanskje ta en tur imorgen/overmorgen om jeg får tid på elkjøp så får jeg kanskje sett TVen.

Noen med erfaring som kan si at dette er et godt kjøp?

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har akkurat samme behovene som trådsarter og lurer på

om det vil svare seg å kjøpe denne LG 32LC51, til fordel for

Samsung LE-32R8x BD. Har lest litt rundt og funnet ut at

tven til Samsung er veldig bra. Er ute etter beste kjøp, så

tenkte jeg kunne forhøre meg her ;)

 

Finner ingen tester på LG 32LC5x-serien, er den for ny?

 

Petter

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, har samme behov som trådstarter, og det står mellom LG LC5x eller Samsung R89BDX. Etter mye om og men har jeg funnet ut at LGen har 1:1 pixelmapping, men er litt usikker på Samsungen. Har lest litt rundt på forum, og høres ut som at Samsungen er veldig god til 360. Så det det egentlig står på, er hvor god Samsungen er til dataoppkopling. har tenkt å bruke dvi-hdmi kontakt. Noen som har gjort seg erfaringer med dette?

 

PS: Samsungen har fått kritikk for dårlig/unaturlig fargegjenngivelse. Er klin umulig å vurdere dette i butikken, så viss noen kan bekrefte/avkrefte dette hadde det vært flott.

 

på forhånd takk for svar.

 

Simon

Lenke til kommentar
Hei, har samme behov som trådstarter, og det står mellom LG LC5x eller Samsung R89BDX. Etter mye om og men har jeg funnet ut at LGen har 1:1 pixelmapping, men er litt usikker på Samsungen. Har lest litt rundt på forum, og høres ut som at Samsungen er veldig god til 360. Så det det egentlig står på, er hvor god Samsungen er til dataoppkopling. har tenkt å bruke dvi-hdmi kontakt. Noen som har gjort seg erfaringer med dette?

 

PS: Samsungen har fått kritikk for dårlig/unaturlig fargegjenngivelse. Er klin umulig å vurdere dette i butikken, så viss noen kan bekrefte/avkrefte dette hadde det vært flott.

 

på forhånd takk for svar.

 

Simon

9218290[/snapback]

 

Kjøpte meg en Samsung R89BDX på fredag. Betalte 10500,- og da fikk jeg med en del saker og ting. TVen fungerer perfekt. Jeg har koblet TVen til PC ved hjelp av en Supra HDMI-HDMI(med DVI adapter) og jeg tok den rett i HDMI port nummer 2 og den støtter ihvertfall 1:1 pixelmapping :)

TVen funker også perfekt til Xbox 360. Jeg har bare koblet til med komponent, men funker bra uansett! :)

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...