Gå til innhold

Liste over norske Two Worlds-spillere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan sikkert få mekket en side jeg. Har et webhotel med plass, så jeg kan jo installere et forum til å begynne med. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ok takk for hjelpen Kelian

Viss du lager en side kan du skrive navnet på den her på forume svinat

Ok men så var det navne som skal velges jeg har kommet med forslag noen flere?

Viss vi finner 5 mulige kanditater så kan vi stemme over det før du lager side svinat...

Endret av Tittoffer
Skrevet

Tenkte jeg skulle poste et lite spørsmål om Two Worlds her siden det allerede er et topic : ) vel jeg lurte på om Two Worlds er et langt spill, sånn hvor lang tid tar det å "runde" det =P. all hjelp tatt godt imot! :D

Skrevet

"Main quest" tar ca 20 timer å gjenomføre men så har du jo også side quest. I singelplayer men i MP kan du spille så lenge du vil.. tror jeg hehe

Men bare så du vet det så er dette helt off topic dette skal nemelig vere en liste over TW. spillere heh :)

Skrevet

Hadde vært litt greit å bestemt seg for navn før jeg installerer forum osv, ja. Noen andre forslag en Tittoffers?

Skrevet (endret)

hehe har et til The Devines hehe bare et forslag :)

Svinat hadde du gidda å tatt deg litt tid til å sette opp en liste over forslagene slik som du gjorde med navnene hadde sett litt mer ryddikt ut hehe:)

Endret av Tittoffer
Skrevet (endret)

Flott, er "borino" MP char....

venter fortsatt på forslag til Guild navn har et til hehe

The dark knights eller The knights of lights hehe viss det ikke kommer flere forslag innen imorgen (tirsdag) så må vi bare velge et tror jeg....

Endret av Tittoffer
Skrevet

Jeg heter nok "pantzman" da jeg laget en konto ved det navnet i tro på at jeg kunne velge navn på hver karakter. :hrm:

Jeg har laget en Wind Mage som er lvl 12 nå.

Skrevet

D kan jeg ver enig med med et så rått spill burde det tatt langt mer tid enn det......

I dag er dagen når vi velger Guildnavn skal vi si viss det ikke kommer noen flere forslag innen kl 4 velger vi navn....

Skrevet (endret)

Norske folk som spiller Two Worlds

* Svinat (Svinat): Thief RPG 27

* HiddenEvil (Kelian): Necromancer RPG 69

* Zithor (Zithor):

* Tittoffer (Titoffer): Thief RPG 19

* pantzman (PantZman): Wind mage RPG 12

* Prebersen (Pibeba): Sword Dancer RPG 1

* Mostafi (Mostafi): fire mage RPG 1

* Andor (bjohansen): Sword dancer RPG 23

Viss dere andre hadde kommet med profession å lvl hadde det vert fint så skal jeg oppdatere.... :D

Endret av Tittoffer
Skrevet (endret)
Profession å level....?

9228691[/snapback]

Har just begynnt, jeg er sword dancer og jeg er lvl 1! RPG

Endret av Pibeba
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Jeg har tenkt til å kanskje kjøpe dette spillet, hvor andbefaler dere at jeg bestiller det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...