Gå til innhold

BG - Ikke lov?


Anbefalte innlegg

Hadde litt uskyldig morro i BG istad når jeg var Leader i raidet.

Target - Raid Target Icon - Alt ^^

Satte på alle som gikk og de fleste lo godt av det.

Så starte han ene å true med å si det til GM og få meg banna.

Eller han sa at han skulle si det til Blizzard og få meg banna.

 

Er det lov? Kan man egentlig bli banna for det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du puttet raidtarget ikoner på folk? er fullstendig lovlig, er jo blizzard som implementerte det systemet. irriterende er det kanskje, men du skal nok slappe helt av mtp hva blizzard gjør med det :) jeg pleier å putte skull på healeren min og si noe som som "kill healer!" i /bg  :3

9147449[/snapback]

Jeg og :p

Bare at jeg gjør det på flag carrier ^^

Det er så fun :!:

Lenke til kommentar

Jeg leser direkte fra wow-europe.com om deres harassment policy, GMer har lov å ta seg av harassment ved exploitation (bruker exploits for å harasse spillere), og verbar harassment. Følgende står under Physical Harassment, som dette er det nærmeste det kan defineres som:

 

Physical harassment. We have taken great strides to ensure all physical harassment (i.e. stealing resource nodes, kill stealing, training) is addressed or being addressed by the development team. Forms of physical harassment in the game will not be addressed by the GM staff, but instead with a development resolution, if warranted. This however does not include abusing game mechanics/exploiting to cause another player grief or distress.

 

Dvs at den eneste måten dette vil bli håndtert på er dersom development teamet, ikke GMene, fjerner muligheten til å putte ikoner over hodet til spillere i BGs.

 

Irriterende: kanskje. Ulovlig: nei.

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...