Gå til innhold

Hva synes dere om disse buksene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er kjeresten som pleier og ta ut klær til meg, så jeg lar det forbli slik..

 

Så lenge hun synes de er kule er det jo greit;)

9144645[/snapback]

Wow. Enkelt å se hvem som "går med buksene" i det forholdet, gitt. :)

 

On-Topic: Buksene var helt greie de. Men absolutt ikke noe jeg hadde brukt penger på.

Endret av Kalinken
Lenke til kommentar
Kommer ann på øyet som ser det.

 

Vill da si at det er noe rart med det øyne som synes at å gå i joggebukse er å være skikkelig kledd. Gleder meg til å se en komme i jobbintervju i joggebukse bare fordi han synes det så bra ut :)

9152555[/snapback]

Har da masse andre klær, er bare så lei av alt som heter dongri bukser og sosse klær med fansie solbriller og smykker..

 

Noen er motefikserte, skulle tro det var damer vi snakker om..

Lenke til kommentar

Det er mange som bruker joggebukse til vanlig. Jeg irriterer meg ikke over det, men jeg ville aldri gått offentlig rundt i joggebukse slik mange gjør. Det finnes selfølgelig unntak som før og etter trening. Grunnen til det er at jeg synes det ser slaskete og slappt ut. Når det kommer til pysj liker jeg å gå rundt i pysj når jeg er hjemme og har en rolig dag eller hvis jeg er syk...

 

Alikevell finnes det stiler der joggebuksen er "viktig". For eksempel "gangsterene" og hiphopperene som går rundt i joggebukser XXL med masse trykk og glins på. De joggebuksene hadde i hvert fall jeg har vanskeligheter med å jogge i. Kan det kalles joggebukser da i det hele tatt?

 

Det jeg mener med dette innlegget her er at jeg ikke ville gått rundt offentlig i joggebukse selv (untatt hvis jeg er på jobb og bærer mange varer osv), men jeg bryr meg ikke om hva andre går i. La folk gjøre som de vil

 

Forresten ville jeg ikke betalt 700,- for en joggebukse

Lenke til kommentar

kolleckio: Hvem døde og gjorde deg til guden av folks klesvaner? Utsagn som: "Fordi joggebukse sømmer seg ikke ute" og "Er ikke veldig vanskelig å forstå" får deg til å fremstå som en lite reflektert type med behov for viktigere ting i livet sitt. Hva er det som driver deg til denne personlige vendettaen mot joggisen? Er det strikken i livet, eller kanskje snøringen? Ville det kanskje hjulpet om buksen endret navn til utebukse, eventuelt Kjetil? Er det en forskjell på hvorvidt jeg jogger til butikken eller går? Visste du forresten at Jeans ble først laget til bruk i marinen? Ettersom joggebukse altså skal jogges i, betyr det at Jeans skal brukes til sjøs? Svar o store orakel, gi meg svarene før jeg begår flere tabber.

 

Skal jeg bort i butikken for å kjøpe meg no mat ser jeg ikke noe vits i å bytte bukse kun for å imponere kassadama. "NEI! Hun så joggebuksene! Hvordan skal jeg kunne gjenoppbygge kredibiliteten min? Vil hun sladre om det til hun søte i frukt&grønt på pauserommet?! Hva vil de tenke om meg?! Æææææææh, nåde, jeg skal aldri gjøre det igjen!"

 

Når det er sagt er det vel noenlunde selvsagt at man ikke går med joggis på jobben, på byen og andre litt formelle anledninger, men jeg ser da ikke noe problem i å stikke opp på lesesalen en knekt tirsdag eller til en kompis for å softe, i joggebukse. Det er tross alt et knakende behagelig plagg og hvis folk føler seg støtt av det oppfordrer jeg joggisfolket til hyppigere bruk av joggebukse i ren spite.

Lenke til kommentar
Det at du er aktiv har da ingen ting med saken å gjøre med mindre du leker sisten og gjemsel når du er ute...

 

Går ann å se litt skikkelig ut og ikke som du kommer rett fra sengen.

9152486[/snapback]

Hva med de som synes at joggebukse er behagelig, og bruker dem offentlig rett og slett fordi de ikke er så fiksert på hvordan andre ser på dem til enhver tid?

 

edit: Og kan du poste et bilde av deg selv? Jeg vil se hvor 'good looking' du er.

Endret av Tiamin
Lenke til kommentar

Bilder av forumfolkets klestiler kan sees her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=781450

 

Forresten synes ikke jeg det er noe vits i å gå imot Kolleckio. Det enesta han gjør er å si sin egen mening om joggebukser (jeg er forsåvidt enig i mange av meningene hans ang. joggebukser) Dere som synes joggebukser er fint, kult, digg eller whatever skal få lov til å synes det, og de som synes det er slaskete kan få lov til å mene det.

Lenke til kommentar

Det finnes da for guds skyld flere typer joggebukser enn grilldress-bukse og baggy joggebukse.

 

EDIT: Og etter å ha sett Killiakoskoko (eller hva han het) sin post i tråden som ble linket til ovenfor, skal jeg la han ha meningen sin om joggebukser.

 

Jeg liker ikke klesstilen han ser ut til å å i, og han liker ikke joggebukser. Ok.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
det og være HIP og KUL og ha SISTE mote er tidsløsende

og ekstremt kjedelig

9152854[/snapback]

Er forsåvidt ikke helt enig i deg med kjedelig biten, finnes mye godt ved retail therapy. Det å regelsette (rett/galt kledt) hvordan folk skal kle seg derimot synes jeg er ganske arrogant og umodent.

 

Angående hvilke kvaliteter damer ser etter hos menn er dette varierende. Jeg personlig foretrekker at dama er forelsket i meg og ikke i plaggene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...